Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SERIOUS GAME
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000130335   
Gamification of eye exercises for evaluating eye fatigue.
[Aut.]: M. Vasiljevas, R. Damasevicius, Dawid Połap, Marcin Woźniak.
W: Artificial intelligence and soft computing. 18th International conference, ICAISC 2019, Zakopane, Poland, June 16-20, 2019. Proceedings. Pt. 2. Eds. Leszek Rutkowski, Rafał Scherer, Marcin Korytkowski, Witold Pedrycz, Ryszard Tadeusiewicz, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2019, s. 104-114, bibliogr. 31 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 11509 0302-9743)

grywalizacja ; serious game ; śledzenie wzroku ; zmęczenie oczu

gamification ; serious game ; gaze tracking ; eye fatigue

2/9
Nr opisu: 0000119000   
New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Man-machine interactions 5. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018, s. 492-501, bibliogr. 20 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 659 2194-5357)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

3/9
Nr opisu: 0000117408
Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Artificial intelligence and soft computing. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017, s. 370-379, bibliogr. 20 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 10245 0302-9743)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

4/9
Nr opisu: 0000086213
Serious games in medicine.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna.
-Bio-Algorithms and Med-Sys. 2013 vol. 9 no. 2, s. 97-102, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

serious game ; ocena ; medycyna ; służba zdrowia

serious game ; evaluation ; medicine ; health care

5/9
Nr opisu: 0000077808   
Projekt ewaluacji gry poważnej dla dzieci zorientowanej na cele psychologiczne.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, M. Tomaszek.
-Stud. Informat. 2012 vol. 33 nr 4, s. 43-57, bibliogr. 36 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

gra poważna ; ewaluacja gry ; cel psychologiczny ; gra zorientowana na cel ; psychoterapia

serious game ; game evaluation ; psychological goal ; goal-oriented game ; psychotherapy

6/9
Nr opisu: 0000072039   
The methodology of designing serious games for children and adolescents focused on psychological goals.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, M. Tomaszek, A. Wieteska.
W: Information technologies in biomedicine. ITIB 2012. Third international conference, Gliwice, Poland, June 11-13, 2012. Proceedings. Eds: Ewa Piętka, Jacek Kawa. Berlin : Springer, 2012, s. 245-255, bibliogr. 28 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 7339 Lecture Notes in Bioinformatics ; 0302-9743)

serious game ; scenariusz gry ; psychologia ; metodologia projektowania

serious game ; game scenario ; psychology ; design methodology

7/9
Nr opisu: 0000075219
Serious games in psychology - case study.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, Tomasz* Grudziński, Jakub* Grudziński.
W: Proceedings of the IADIS International conference Game and Entertainment Technologies 2011. Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2011 (MCCSIS 2011), Rome, Italy, July 22-24, 2011. [Dokument elektroniczny]. Ed. K. Blaschki. [B.m.] : [b.w.], 2011, dysk optyczny (CD-ROM) s. 129-132, bibliogr. 17 poz.

psychologia ; gra poważna ; gra zorientowana na cel

psychology ; serious game ; goal-oriented game

8/9
Nr opisu: 0000072288   
The psychology serious game prototype for preschool children.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, Tomasz* Grudziński, Jakub* Grudziński, Robert* Mikuszewski, Adrian* Dębowski.
W: 2011 IEEE 1st International Conference on Serious Games and Applications for Health (SeGAH), 16-18 November 2011 [online]. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2011, (plik pdf) s. 1-4, bibliogr. 28 poz.
Dostępny w Internecie: http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=6165435&tag=1 [dostęp 17 lipca 2012]

serious game ; psychologia ; cel terapeytuczny

serious game ; psychology ; therapeutic goal

9/9
Nr opisu: 0000065415   
Scripting language in serious games for psychology.
[Aut.]: Tomasz* Grudziński, Robert* Mikuszewski, Agnieszka Szczęsna, Mariusz* Szynalik, Kamil* Urbanek.
-J. Med. Informat. Technol. 2010 vol. 16, s. 61-68, bibliogr. 26 poz.

serious game ; event system ; język skryptowy ; psychologia

serious game ; event system ; scripting language ; psychology

stosując format:
Nowe wyszukiwanie