Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SELLING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000099912   
Perfect model of mining equipment user requirement by C. Conley.
[Aut.]: J. Korski, Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 2, s. 94-97, bibliogr. 10 poz.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/attachments/category/37/08%20J.%20Korski%20PL.pdf. Punktacja MNiSW 9.000

urządzenia górnicze ; sprzedaż ; klient ; model C. Conley`a

mining equipment ; selling ; client ; C. Conley`s model

2/4
Nr opisu: 0000029229
Prognoza oraz symulacja zjawisk cyklicznych z zastosowaniem metody wielomianów trygonometrycznych.
[Aut.]: R. Piszczek, Ewa* Tkocz-Piszczek.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. III Międzynarodowa konferencja naukowa, Demianowska Dolina, Słowacja, [6-8 września] 2006. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2006, s. 108 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; R. 57, nr 7 0860-6846)
Pełny tekst na CD

test Schustera ; metody numeryczne ; wielomiany trygonometryczne ; szeregi czasowe ; usługi ; sprzedaż ; prognozowanie

Schuster's test ; numerical methods ; trigonometric polynomial ; time series ; service ; selling ; forecasting

3/4
Nr opisu: 0000030379
Zarządzanie procesami i ich ciągłe doskonalenie z wykorzystaniem narzędzi i technik jakości w wybranym przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Marta Dudek-Burlikowska.
W: Sposoby osiągania doskonałości organizacji w warunkach zmienności otoczenia. Wyzwania teorii i praktyki. T. 1. Pod red. E. Skrzypek. Lublin : Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006, s. 169-177, bibliogr. 5 poz.

zarządzanie procesami ; TQM ; ciągłe doskonalenie ; przedsiębiorstwo ; sprzedaż ; zarządzanie jakością

process management ; TQM ; continuous improvement ; enterprise ; selling ; quality management

4/4
Nr opisu: 0000077433
Rachunek kosztów działań w strategii sprzedaży.
[Aut.]: Maria* Smejda.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 93-108, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

rachunek kosztów ; sprzedaż ; koszty działalności

cost accounting ; selling ; operating costs

stosując format:
Nowe wyszukiwanie