Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SALES PLANNING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000127908
Planning the sale of hard coal in a mining enterprise. Problems and systemic solutions.
[Aut.]: P. Bąk, Izabela Jonek-Kowalska.
W: 18th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2018, 2 July - 8 July 2018, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 18, Ecology, economics, education and legislation. Iss. 5.3, Environmental economics. Sofia : STEF92 Technology, 2018, s. 1015-1024, bibliogr. 11 poz. (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)

ekonomika i organizacja górnictwa ; górnictwo węgla kamiennego w Polsce ; przedsiębiorstwo górnicze ; planowanie sprzedaży

economics and organization of mining ; hard coal mining in Poland ; mining enterprise ; sales planning

2/4
Nr opisu: 0000078285
Planowanie wielkości produkcji na podstawie statystycznej analizy szeregu czasowego wielkości sprzedaży węgla kamiennego na rynku krajowym.
[Aut.]: Anna Manowska.
W: Uwarunkowania i metodyczne aspekty rozwoju organizacji. Monografia = Conditions and methodological aspects of development of organization. Red. I. Dudzik-Lewicka, H. Howaniec, W. Waszkielewicz. Bielsko-Biała : Wydaw. Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2012, s. 267-282, bibliogr. 14 poz.

przedsiębiorstwo górnicze ; sprzedaż węgla ; planowanie sprzedaży ; prognozowanie sprzedaży ; dekompozycja ciągu czasowego

mining company ; coal sale ; sales planning ; sale forecasting ; decomposition of time series

3/4
Nr opisu: 0000069861   
Korekty planów sprzedażowych w banku komercyjnym na podstawie wskaźników wyznaczających lokalny potencjał gospodarczy.
[Aut.]: Michał Bartnicki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 57, s. 29-38, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

planowanie sprzedaży ; bank ; potencjał gospodarczy ; rynek finansowy ; potencjał ekonomiczny

sales planning ; bank ; economic potential ; financial market ; economical potential

4/4
Nr opisu: 0000073703
Plan marketingowy.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 125-131, bibliogr. 2 poz.

rynek ; klient ; konkurencyjność ; dostawca ; cena ; promocja ; dystrybucja ; plan sprzedaży

market ; client ; competitiveness ; supplier ; price ; promotion ; distribution ; sales planning

stosując format:
Nowe wyszukiwanie