Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SALE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000096109      
Wirtualne wspomaganie procesów dystrybucji w branży krawieckiej.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
-Logistyka 2014 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 12243-12247, bibliogr. 9 poz.
Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], CD-ROM nr 4

krawiectwo ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyka dystrybucji ; system transportowy ; składowanie ; zarządzanie zapasami ; sprzedaż ; obsługa klienta

tailoring ; manufacturing company ; distribution logistics ; transport system ; storage ; stock management ; sale ; customer service

2/11
Nr opisu: 0000079153
Customer Relationship Management (CRM) jako zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami - wybrane problemy.
[Aut.]: Zygmunt Korban.
W: Technologie komputerowe w rozwoju nauki, techniki i edukacji. Pod red. A. Jastriebowa, B. Kuźmińskiej-Sołśni, M. Raczyńskiej. Radom : Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, 2012, s. 54-61, bibliogr. 15 poz. (Informatyka w Dobie XXI Wieku ; t. 8 1642-5278)

Customer Relationship Management ; marketing zakupów ; sprzedaż

Customer Relationship Management ; buyer marketing ; sale

3/11
Nr opisu: 0000085199
Informatyczny system wsparcia sprzedaży.
[Aut.]: Joanna Herczakowska.
W: Informatyka w dobie XXI wieku. Technologie informatyczne w nauce, technice i edukacji. Pod red. A. Jastriebowa. Radom : Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, 2009, s. 185-188, bibliogr. 4 poz.

system informatyczny ; sprzedaż ; sieć dystrybucji

information system ; sale ; distribution network

4/11
Nr opisu: 0000038570
Analiza i ocena efektywności procesu realizacji zamówienia wyrobów hutniczych.
[Aut.]: Katarzyna Dohn.
W: Wybrane elementy zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, s. 23-29, bibliogr. 2 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 159)

realizacja zamówienia ; sprzedaż ; przedsiębiorstwo hutnicze

order fulfillment ; sale ; metallurgical enterprise

5/11
Nr opisu: 0000040896
Marketing przedsiębiorstw. Zagadnienia wybrane dla inżynierów.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 152 s., bibliogr. 51 poz.

marketing ; rynek ; przedsiębiorstwo ; klient ; sprzedaż ; zysk

marketing ; market ; enterprise ; client ; sale ; profit

6/11
Nr opisu: 0000040449   
Podstawowe wyznaczniki jakości systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 50-52, bibliogr. 2 poz.

jakość ; system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; sprzedaż ; system zarządzania jakością

quality ; customer service ; metallurgical enterprise ; sale ; quality management system

7/11
Nr opisu: 0000083366
Regiony sprzedaży jako ośrodki odpowiedzialności w controllingu działalności marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych. Teoria i praktyka. Red. W. Krawczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 397-410, bibliogr. 14 poz. (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 5 1899-2382)

marketing ; sprzedaż ; controlling ; ośrodek odpowiedzialności

marketing ; sale ; controlling ; responsibility center

8/11
Nr opisu: 0000028288
Analiza procesu rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 219-234, bibliogr. 20 poz.

przedsiębiorstwo przemysłowe ; nowy produkt ; rozwój produktu ; marketing ; sprzedaż ; produkcja ; innowacja

industrial enterprise ; new product ; product development ; marketing ; sale ; production ; innovation

9/11
Nr opisu: 0000022994   
Quality estimation of sale process with usage of quality methods in chosen company.
[Aut.]: Marta Dudek-Burlikowska, Danuta** Szewieczek.
-J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2007 vol. 20 iss. 1/2, s. 531-534, bibliogr. 20 poz.

zarządzanie jakością ; metody oceny jakości ; audyt wewnętrzny ; sprzedaż ; przedsiębiorstwo

quality management ; quality research methods ; internal audit ; sale ; company

10/11
Nr opisu: 0000030212   
The excise duty of imported cars - legal problems.
[Aut.]: Piotr Czech, J. Barcik.
-Probl. Transp. 2007 t. 2 z. 1, s. 45-49, bibliogr. 10 poz.

podatek akcyzowy ; samochód ; sprzedaż ; prawo

excise tax ; car ; sale ; law

11/11
Nr opisu: 0000022143
Zasoby wiedzy o kliencie w procesie sprzedaży.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 29-38 bibliogr. 14 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

sprzedaż ; gospodarka oparta na wiedzy ; kapitał intelektualny ; organizacja inteligentna ; wynik finansowy

sale ; knowledge-based economy ; intellectual capital ; intelligent organization ; financial result

stosując format:
Nowe wyszukiwanie