Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RELATIONSHIPS WITH CUSTOMER
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000100163
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. Z. 72: Wiedza - kompetencje - innowacje. Pod red. Aleksandry Kuzior.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2014
PŚl. sygn. P.4568

organizacja ; transfer wiedzy ; relacje z klientem ; innowacyjność organizacji ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; kształcenie kadr

organization ; knowledge transfer ; relationships with customer ; organizational innovativeness ; human resources management ; staff education

2/5
Nr opisu: 0000080298
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Klient.
[Aut.]: M. Huchrak, Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 94-110

potrzeby klienta ; pozyskiwanie klientów ; relacje z klientem

customer needs ; customer acquisition ; relationships with customer

3/5
Nr opisu: 0000080898
Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655

marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka

brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand

4/5
Nr opisu: 0000041894   
Formy współdziałania przedsiębiorstw usług logistycznych z usługobiorcami. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Edyta Przybylska.
Zabrze, 2008, 205 k., [41] k. tabl., bibliogr. 133 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Marian Czesław Turek

usługi logistyczne ; przedsiębiorstwo logistyczne ; łańcuch logistyczny ; usługobiorca ; relacje z klientem

logistic services ; logistic enterprise ; logistic chain ; recipient ; relationships with customer

5/5
Nr opisu: 0000038861   
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
Zabrze, 2007, 358 k., bibliogr. 416 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie