Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RELATIONSHIP MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000112645   
Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa

new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication

2/8
Nr opisu: 0000089474
Działania w wymiarze klient.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.

marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding

relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding

3/8
Nr opisu: 0000077863
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji.
[Aut.]: Wiesława* Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca.
Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2011, 157 s., bibliogr.

rynek finansowy ; giełda papierów wartościowych ; globalizacja rynku ; bank ; marketing relacji ; kapitał klientów

financial market ; stock exchange ; market globalisation ; bank ; relationship marketing ; customers capital

4/8
Nr opisu: 0000077594
Koncepcja programów motywacyjnych skierowanych do pośredników w handlu węglem.
[Aut.]: Anna Bluszcz, Anna Manowska.
W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. VIII Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 12-14 maja 2008 r.. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2008, s. 35-43, bibliogr. 12 poz. (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 122 Seria: Konferencje ; nr 51 0324-9670)

dystrybucja węgla ; marketing relacji

coal distribution ; relationship marketing

5/8
Nr opisu: 0000041503   
Marketing relacji w procesie kształtowania efektywności działalności przedsiębiorstw różnych branż.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 45-66, bibliogr. 24 poz.

marketing relacji ; zarządzanie relacjami ; efektywność przedsiębiorstwa ; marketing

relationship marketing ; relationship management ; efficiency of enterprise ; marketing

6/8
Nr opisu: 0000038861   
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
Zabrze, 2007, 358 k., bibliogr. 416 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management

7/8
Nr opisu: 0000022145
Taksonomiczna mapa wiedzy jako narzędzie marketingowe pogłębiania relacji.
[Aut.]: Artur* Mazurkiewicz.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 65-83 bibliogr. 24 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

metoda taksonomiczna ; narzędzia marketingowe ; marketing relacji ; mapa wiedzy ; proces informacyjny

taxonomic method ; marketing tools ; relationship marketing ; knowledge map ; information process

8/8
Nr opisu: 0000020557
Marketingowe więzi przedsiębiorstwa hutniczego z kluczowymi klientami - wybrane aspekty.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
W: Nowe technologie i materiały w metalurgii i inżynierii materiałowej. Materiały XIII seminarium naukowego, Katowice, 13 maja 2005. [Katowice] : [Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej], 2005, s. 235-238, bibliogr. 9 poz.

marketing relacji ; przedsiębiorstwo hutnicze

relationship marketing ; steel enterprise

stosując format:
Nowe wyszukiwanie