Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RELATIONSHIP MANAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000130623   
Relational behaviours and organisational capabilities in public safety networks.
[Aut.]: Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek.
-Manage. Decis. 2019 in press, s. 1-17, bibliogr.
Article in press. Impact Factor 1.963. Punktacja MNiSW 70.000

możliwości ; zarządzanie publiczne ; bezpieczeństwo publiczne ; zarządzanie relacjami ; zarządzanie kryzysowe ; sieć współpracy ; sieci publiczne ; relacje

capabilities ; public management ; public safety ; relationship management ; emergency management ; collaborative network ; public networks ; relations ; partial least squares path modelling

2/7
Nr opisu: 0000088639
Paradoksy w zarządzaniu relacjami organizacyjnymi w sieci na przykładzie przedsiębiorstw przemysłów kreatywnych.
[Aut.]: Sławomir Olko.
W: Paradygmat sieciowy. Wyzwania dla teorii i praktyki zarządzania. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 336-345, bibliogr. 15 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 505)

przemysł kreatywny ; zarządzanie relacjami ; klaster ; innowacyjność ; zarządzanie wiedzą

creative industry ; relationship management ; cluster ; innovativeness ; knowledge management

3/7
Nr opisu: 0000075895
Marketing partnerski biblioteki - tworzenie relacji z otoczeniem.
[Aut.]: Ewa Stawiarska, Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Gdzie jesteś czytelniku?. Rola biblioteki w strategii i działalności uczelni wyższej. XXV Forum Sekcji Bibliotek Szkół Wyższych Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Pod red. Krzysztofa Zioło. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, s. 175-193, bibliogr. 18 poz. (Biuletyn Biblioteki Głównej Politechniki Śląskiej ; nr 2 1899-6515)

marketing partnerski ; biblioteka szkoły wyższej ; public relations ; zarządzanie relacjami

partnership marketing ; academic library ; public relations ; relationship management

4/7
Nr opisu: 0000070627
Proces dystrybucji selektywnej w przedsiębiorstwie górniczym jako element strategicznego podejścia do zarządzania relacjami z klientem.
[Aut.]: Anna Bluszcz, Anna** Kijewska.
-Wiad. Gór. 2012 R. 63 nr 3, s. 145-151, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

przedsiębiorstwo górnicze ; klient ; zarządzanie relacjami ; dystrybucja selektywna

mining company ; client ; relationship management ; selective distribution

5/7
Nr opisu: 0000059112   
Wykorzystanie koncepcji CRM w zarządzaniu uczelnią wyższą.
[Aut.]: Elżbieta Gajda.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.

CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie relacjami

CRM ; customer ; higher education ; relationship management

6/7
Nr opisu: 0000041503   
Marketing relacji w procesie kształtowania efektywności działalności przedsiębiorstw różnych branż.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 45-66, bibliogr. 24 poz.

marketing relacji ; zarządzanie relacjami ; efektywność przedsiębiorstwa ; marketing

relationship marketing ; relationship management ; efficiency of enterprise ; marketing

7/7
Nr opisu: 0000020574
Zarządzanie relacjami pomiędzyorganizacyjnymi w gospodarce opartej na wiedzy.
[Aut.]: Piotr Kordel.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 107-115, bibliogr. 20 poz.

zarządzanie relacjami ; gospodarka oparta na wiedzy ; relacje międzyorganizacyjne ; kapitał społeczny

relationship management ; knowledge based economy ; interorganizational relations ; social capital

stosując format:
Nowe wyszukiwanie