Wynik wyszukiwania
Zapytanie: QUALITY OF TRANSPORT SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000130911   
Diagnostic assessment of MZK Tychy's customer service level.
[Aut.]: Krzysztof Skowron, Daria Cheba.
-Organ. Manage. 2019 nr 2, s. 131-141, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

standard obsługi klienta ; jakość usług transportowych ; transport publiczny

standard of customer service ; quality of transport service ; public transport

2/9
Nr opisu: 0000112173   
Research on quality of coopeeration in outsourcing services of railway undertakings.
[Aut.]: Katarzyna Markowska.
-J. Kones, Powertrain Transp. 2016 vol. 23 no. 3, s. 317-320. Punktacja MNiSW 14.000

outsourcing ; współpraca ; transport szynowy ; jakość usług transportowych

outsourcing ; cooperation ; rail transport ; quality of transport service

3/9
Nr opisu: 0000091020   
Jakość usług przewozowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2014 R. 46 nr 4, s. 21-25, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

transport kolejowy ; jakość usług transportowych ; Servqual

rail transport ; quality of transport service ; Servqual

4/9
Nr opisu: 0000093107   
The functioning of public transport in the city.
[Aut.]: Piotr Czech, J. Barcik, Grzegorz Sierpiński, Ireneusz Celiński.
-Logistyka 2014 nr 4, dysk optyczny (CD-ROM) s. 2729-2737, bibliogr. 10 poz.
dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], CD-ROM nr 3

transport zbiorowy ; transport miejski ; użytkownik komunikacji publicznej ; jakość usług transportowych

public transport ; urban transport ; public transport user ; quality of transport service

5/9
Nr opisu: 0000063619   
Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej. Cz. 1.
[Aut.]: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.

komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych

urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service

6/9
Nr opisu: 0000063633   
Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej. Cz. 2.
[Aut.]: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.

komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych ; kontrola jakości

urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control

7/9
Nr opisu: 0000036633
Analiza punktualności komunikacji zbiorowej na przykładzie wybranej linii autobusowej.
[Aut.]: Aleksander Sobota.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2007 z. 61, s. 225-232, bibliogr. 6 poz.

komunikacja zbiorowa ; transport autobusowy ; jakość usług transportowych ; rozkład jazdy ; punktualność odjazdu ; Aglomeracja Górnośląska ; linia autobusowa ; Gliwice ; Katowice

public transport ; bus transport ; quality of transport service ; timetable ; departure punctuality ; Upper Silesian Agglomeration ; bus line ; Gliwice ; Katowice

8/9
Nr opisu: 0000032718
Model Servqual jako sposób pomiaru jakości usług przewozowych w przedsiębiorstwach transportu publicznego.
[Aut.]: Maria Cieśla.
W: Telematyka i bezpieczeństwo transportu. TiBT'06. VI Konferencja, Katowice, 12-13 października 2006 r. [Dokument elektroniczny]. T. 1: Telematyka transportu. Red. Jan Piecha. Katowice : Wydaw. Katedry Systemów Informatycznych Transportu, 2006, dysk optyczny (CD-ROM) s. 220-229, bibliogr. 8 poz.

jakość usług transportowych ; Servqual ; transport publiczny

quality of transport service ; Servqual ; public transport

9/9
Nr opisu: 0000077835
Potrzeby i preferencje użytkowników transportu publicznego jako wskaźnik jakości usług transportowych.
[Aut.]: Maria Cieśla.
W: Systemy logistyczne. Teoria i praktyka. II Międzynarodowa konferencja naukowo-techniczna, Warszawa, 21-22 września 2006. [Dokument elektroniczny]. Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2006, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-7, bibliogr. 8 poz. (Logistyka ; nr 6, dod.: Logistyka - nauka 1734-2015)

transport pasażerski ; transport publiczny ; potrzeby klienta ; potrzeby transportowe ; jakość usług transportowych ; Aglomeracja Górnośląska

passenger transport ; public transport ; customer needs ; transportation needs ; quality of transport service ; Upper Silesian Agglomeration

stosując format:
Nowe wyszukiwanie