Wynik wyszukiwania
Zapytanie: QUALITY OF SERVICES
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/24
Nr opisu: 0000126999   
Jakość funkcjonowania oddziałów prewencji.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 715-723, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; skuteczność ; policja ; oddziały prewencji policji

quality of services ; effectiveness ; police ; police prevention departments

2/24
Nr opisu: 0000128918   
Ocena poziomu jakości usług świadczonych przez port lotniczy w Pyrzowicach.
[Aut.]: Aleksandra Wolny, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 131, s. 595-609, bibliogr. 34 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; ocena jakości ; obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; usługi

quality of services ; quality assessment ; customer service ; client slowness ; services

3/24
Nr opisu: 0000113113
Evaluation of architectural barriers with a division into types of disability and the age of disabled people.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 471-478, bibliogr. 8 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

ewaluacja ; urząd miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo śląskie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jakość usług

evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services

4/24
Nr opisu: 0000113116
Evaluation of the level of quality with regard to architectural barriers according to the degree of disability.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 499-506, bibliogr. 15 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

ewaluacja ; urząd miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo śląskie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jakość usług

evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services

5/24
Nr opisu: 0000108530   
Jakość oczekiwana a jakość postrzegana barier architektonicznych w urzędach miejskich w ocenie klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 382-391, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; jakość usług ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna ; jakość oczekiwana ; jakość postrzegana

disability ; quality of services ; public administration ; architectural barrier ; quality expected ; perceived quality

6/24
Nr opisu: 0000112338   
Ocena jakości usług hotelarskich.
[Aut.]: Dorota Gawrońska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 259-277, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

usługi turystyczne ; jakość usług ; niepewność ; liczby rozmyte

travel services ; quality of services ; uncertainty ; fuzzy numbers

7/24
Nr opisu: 0000120274   
The perception of the problems of disabled people by employees of municipal offices in the Silesian Province.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2016 vol. 10, s. 77-90, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna

quality of services ; people with disabilites ; public administration

8/24
Nr opisu: 0000108798   
Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji

quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication

9/24
Nr opisu: 0000110562   
Wybrane aspekty postrzegania potrzeb osób niepełnosprawnych przez pracowników urzędów miejskich w województwie śląskim.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 421-441, bibliogr. 45 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

10/24
Nr opisu: 0000101559   
A simulations of performance algorithms used in multi-nodes wireless systems.
[Aut.]: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
W: XXI IMEKO World Congress "Measurement in research and industry", August 30 - September 4, 2015, Prague, Czech Republic. Full papers [online]. Ed. Jan Holub. Prague : Czech Technical University. Faculty of Electrical Engineering. Department of Measurement, 2015, (plik pdf) s. 1-4, bibliogr. 9 poz.
Dostępny w Internecie: http://www.imeko.org/publications/wc-2015/IMEKO-WC-2015-TC21-401.pdf [dostęp 18 września 2015]

opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług

delay ; WiFi ; OPNET ; quality of services

11/24
Nr opisu: 0000115606   
An analysis of the quality of services provided by Sosnowiec Municipial office from the point of view of disabled clients.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2015 vol. 9, s. 107-118, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna

quality of services ; people with disabilites ; public administration

12/24
Nr opisu: 0000101440   
Ocena funkcjonowania e-administracji w Bytomiu z punktu widzenia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 3 (12), s. 162-171, bibliogr. 5 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość i bezpieczeństwo. Red. Michał Molenda, Patrycja Hąbek. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; jakość usług ; administracja publiczna ; e-usługi ; e-administracja

disability ; quality of services ; public administration ; e-services ; e-administration

13/24
Nr opisu: 0000102139      
Satysfakcja osób niepełnosprawnych z usług publicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 715-724, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; jakość usług ; urząd miejski ; bariera architektoniczna

disabled person ; public administration ; quality of services ; city office ; architectural barrier

14/24
Nr opisu: 0000103116   
The problems of e-goverment functioning in municipial office in Dąbrowa Górnicza from persons with disability point of view.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 3, s. 175-186, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; społeczeństwo elektroniczne ; e-administracja

quality of services ; disabled person ; public administration ; electronic society ; e-government

15/24
Nr opisu: 0000093389   
Analiza postrzegania przez klienta niepełnosprawnego barier architektonicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Siemianowicach Śląskich.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 71, s. 327-343, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

16/24
Nr opisu: 0000097381   
Czynniki jakości związane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach Śląskich.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2014 nr 2, s. 289-306, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa

quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis

17/24
Nr opisu: 0000095995   
Factors related to architectural barriers quality of customer with disability service in Siemianowice city offices.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2014 vol. 8 nr 1, s. 35-46, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa

quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis

18/24
Nr opisu: 0000071573
Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.

jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja

quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication

19/24
Nr opisu: 0000036420   
Algorytmy obsługi użytkowników w rozwiniętych sieciach lokalnych i rozległych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Jarosław Karcewicz.
Gliwice, 2006, 133 k., bibliogr. 89 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: prof. dr hab. inż. Andrzej* Grzywak

sieć komputerowa ; kolejkowanie ; usługi internetowe ; jakość usług

computer network ; quenching ; internet services ; quality of services

20/24
Nr opisu: 0000025597
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę.
[Aut.]: Radosław Wolniak, W. Waśka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 55-78, bibliogr. 36 poz.

metoda Servqual ; szkoła ; jakość usług ; jakość kształcenia

Servqual method ; school ; quality of services ; level of education

21/24
Nr opisu: 0000025755
Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.

metoda Servqual ; administracja publiczna ; jakość usług

Servqual method ; public administration ; quality of services

22/24
Nr opisu: 0000013471   
Wskaźniki kształtujące jakość usług pocztowych.
[Aut.]: Bożena Skotnicka.
-Probl. Jakości 2005 nr 8, s. 51-53, bibliogr. 5 poz.

usługi pocztowe ; jakość usług ; Poczta Polska

postal services ; quality of services ; Polish Post

23/24
Nr opisu: 0000021326
Wybrane aspekty zarządzania jakością w ING Banku Śląskim S. A. a wymagania normy ISO 9001:2000.
[Aut.]: Magdalena* Wierzbicka, Mariusz Ligarski.
-Bank i Kredyt 2005 nr 2, s. 80-91

ISO 9001:2000 ; usługa finansowa ; instytucja finansowa ; jakość usług ; zarządzanie jakością

ISO 9001 ; financial service ; financial institution ; quality of services ; quality management

24/24
Nr opisu: 0000013597
Wpływ samopodobnej natury ruchu internetowego na działanie mechanizmów jakości usług, przykład regulaminu priorytetowego.
[Aut.]: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
W: Współczesne problemy sieci komputerowych. Nowe technologie. Praca zbiorowa. Pod red.: Stefana Węgrzyna, Bolesława Pochopienia, Tadeusza Czachórskiego. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2004, s. 113-120, bibliogr. 10 poz.

internet ; jakość usług ; przesył ; samopodobieństwo

internet ; quality of services ; transmission ; self-similarity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie