Wynik wyszukiwania
Zapytanie: QUALITY OF SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 29



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/29
Nr opisu: 0000131774   
New technologies and quality of customer service - case study.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-MAPE Multidiscipl. Asp. Eng. Prod. 2019 vol. 2 iss. 1, s. 548-558, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

nowe technologie ; klient ; jakość usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie

new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement

2/29
Nr opisu: 0000116681
Komutacja kanałów i komutacja pakietów.
[Aut.]: Jerzy** Wojtuszek, Piotr Kłosowski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2017, 143 s., bibliogr.

komutacja ; natężenie ruchu ; współczynnik strat ; jakość obsługi ; model Erlanga ; model Engseta ; pole komutacyjne ; pole Closa ; protokół komunikacyjny ; bezpieczeństwo sieci ; ruch telekomunikacyjny ; internet ; usługi sieciowe ; model OSI ; model TCP/IP ; filtrowanie pakietów

commutation ; traffic intensity ; loss coefficient ; quality of service ; Erlang model ; Engset model ; switching network ; Clos-network switch ; communication protocol ; network security ; telecom traffic ; internet ; Web service ; OSI model ; TCP/IP model ; packet filtering

3/29
Nr opisu: 0000108551   
Unexpected anomalies of isochronous communication over USB 3.1 Gen 1.
[Aut.]: Michał Sawicki, Andrzej Kwiecień.
-Comput. Standards Interfaces 2017 vol. 49, s. 67-70, bibliogr. 8 poz.. Impact Factor 1.465. Punktacja MNiSW 30.000

kolejkowanie pakietów ; izochroniczna transmisja danych ; teoria systemów komunikacji w czasie rzeczywistym ; jakość obsługi ; USB 3.1

packet scheduling ; isochronous data transfer ; real-time communication system theory ; quality of service ; USB 3.1

4/29
Nr opisu: 0000105938
OPNET Modeler simulations of performance for multi nodes wireless systems.
[Aut.]: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
-Int. J. Metrol. Qual. Eng. 2016 vol. 7 nr 1, art. nr 105, s. 1-5, bibliogr. 9. Punktacja MNiSW 5.000

opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług

delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service

5/29
Nr opisu: 0000112182
Study of passenger streams and service quality of an urban transport company.
[Aut.]: Katarzyna Markowska.
-J. Kones, Powertrain Transp. 2016 vol. 23 no. 4, s. 335-338, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

potok pasażerski ; jakość usług ; przedsiębiorstwo transportowe

passenger stream ; quality of service ; transport company

6/29
Nr opisu: 0000106074   
The analysis of architectural barriers in Pszczyna Municipial Office from disable person point of view.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 87, s. 429-441, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

niepełnosprawność ; bariera architektoniczna ; postrzegana jakość ; jakość usług ; administracja publiczna

disability ; architectural barrier ; perceived quality ; quality of service ; public administration

7/29
Nr opisu: 0000097688   
Bariery architektoniczne w urzędzie miejskim - postrzeganie przez klienta niepełnosprawnego na przykładzie Dąbrowy Górniczej.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 265-278, bibliogr. 44 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of service ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

8/29
Nr opisu: 0000100034   
Doskonalenie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Joanna Michalska-Ćwiek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; ciągłe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi

quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service

9/29
Nr opisu: 0000101341   
Funkcjonowanie e-administracji z perspektywy osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Gliwicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 359-368, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja

quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government

10/29
Nr opisu: 0000101342   
Ocena funkcjonowania e-administracji w Dąbrowie Górniczej z punktu widzenia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 369-383, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja

quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government

11/29
Nr opisu: 0000115707
Ocena jakości usług medycznych przez pacjenta - satysfakcja z opieki medycznej i rehabilitacji. Badanie ankietowe.
[Aut.]: B. Łabuz-Roszak, Ł. Kozarski, A. Pisz, M. Kozarska, Marek Roszak.
W: Wpływ jakości na zarządzanie organizacją w warunkach zmian otoczenia. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek, Mariusza Hofmana, Grzegorza Greli. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2015, s. 147-157

jakość usług ; opieka medyczna ; rehabilitacja ; badanie ankietowe

quality of service ; medical care ; rehabilitation ; survey

12/29
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

13/29
Nr opisu: 0000100087   
Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze świadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik

quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik

14/29
Nr opisu: 0000096002
Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.

osoba niepełnosprawna ; urząd miejski ; jakość usług ; Łaziska Górne

disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne

15/29
Nr opisu: 0000096020   
Performance of HTTP video streaming under different network conditions.
[Aut.]: Arkadiusz Biernacki, K. Tutschku.
-Multimedia Tools Appl. 2014 vol. 72 iss. 2, s. 1143-1166, bibliogr. 32 poz.. Impact Factor 1.346. Punktacja MNiSW 30.000

komunikacja multimedialna ; pomiar sieci ; jakość usług ; transmisja video

multimedia communication ; network measurement ; quality of service ; video streaming

16/29
Nr opisu: 0000094407
Simulations and analysis of performance algorithms used in wireless networks and measurement systems.
[Aut.]: Beata Krupanek.
W: Innovative control systems for tracked vehicle platforms. Ed. Aleksander Nawrat. Cham : Springer, 2014, s. 175-187, bibliogr. 20 poz. (Studies in Systems, Decision and Control ; Vol. 2 2198-4182)

opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług

delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service

17/29
Nr opisu: 0000074793   
Strict priority scheduler for rate controlled transmission.
[Aut.]: Łukasz* Chróst, Agnieszka Brachman.
W: The Eleventh International Conference on Networks. ICN 2012, Saint Gilles, Reunion Island, February 29 - March 5, 2012. Eds: P. Lorenz, T. Gyires, I. Pozniak-Koszalka. Red Hook : Curran, 2012, s. 1-6, bibliogr. 15 poz.

kolejkowanie pakietów ; ścisłe szeregowanie priorytetów ; jakość usług ; sieć bezprzewodowa

packet scheduling ; strict priority scheduler ; quality of service ; wireless network

18/29
Nr opisu: 0000068743
Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawnością. Analiza poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57

osoba niepełnosprawna ; jakość usług ; metoda Servqual

disabled person ; quality of service ; Servqual method

19/29
Nr opisu: 0000068053   
Scheduling algorithms for different approaches to quality of service provisioning.
[Aut.]: Agnieszka Brachman, Jakub* Mieszczanin.
W: Computer networks. CN 2011. 18th Conference, Ustroń, Poland, June 14-18, 2011. Proceedings. Eds. Andrzej Kwiecień, Piotr Gaj, Piotr Stera. Berlin : Springer-Verlag, 2011, s. 135-143, bibliogr. 27 poz. (Communications in Computer and Information Science ; 160 1865-0929)

jakość usług ; szeregowanie ; szeregoweanie hierarchiczne ; krzywa obsługi

quality of service ; scheduling ; hierarchical scheduling ; service curve

20/29
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

21/29
Nr opisu: 0000054559
Analiza punktualności dla wspólnego odcinka linii tramwajowych.
[Aut.]: Renata Żochowska, A. Socik.
W: Systemy transportowe. Teoria i praktyka. VI Konferencja naukowo-techniczna, Katowice, 22 września 2009. Materiały konferencyjne. Katowice : Katedra Inżynierii Ruchu. Wydział Transportu Politechniki Śląskiej, 2009, s. 519-528, bibliogr. 6 poz.

miernik punktualności ; transport zbiorowy ; transport miejski ; linia tramwajowa ; jakość usług

factor of punctuality ; public transport ; urban transport ; tram line ; quality of service

22/29
Nr opisu: 0000051236   
Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
[Aut.]: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
-Pomiary Autom. Kontr. 2009 vol. 55 nr 9, s. 783-786, bibliogr. 4 poz.

Opnet Modeler ; jakość usług ; system pomiarowy

OPNET Modeler ; quality of service ; measurement system

23/29
Nr opisu: 0000049247   
Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 122 s., bibliogr. 67 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)

administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

24/29
Nr opisu: 0000040450   
Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorządowej.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.

obsługa klienta ; jakość usług ; urząd administracji samorządowej ; PN-EN ISO 9001

customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001

25/29
Nr opisu: 0000011553
Analiza możliwości wykorzystania metody QFD w organizacjach stosujących normę ISO 9001:2000.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Brzeszcz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 57-76, bibliogr. 15 poz.

metoda QFD ; ISO 9001:2000 ; jakość produktu ; jakość usług

QFD method ; ISO 9001:2000 ; product quality ; quality of service

26/29
Nr opisu: 0000010588   
Wykorzystanie metody SERVQUAL.
[Aut.]: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
-Probl. Jakości 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.

stacja paliw ; jakość usług ; metoda Servqual ; zarządzanie jakością

petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management

27/29
Nr opisu: 0000011556
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług bankowych.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.

metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jakość usług

Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service

28/29
Nr opisu: 0000002812
Badania mechanizmów QoS w systemie Linux.
[Aut.]: Ryszard** Maceluch, Piotr Damian* Kasprzyk, Adam Domański.
-Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 335-344, bibliogr. 5 poz.

sieć komputerowa ; ruch sieciowy ; Linux ; jakość usług ; router ; QoS

computer network ; network traffic ; Linux ; router ; quality of service ; QoS

29/29
Nr opisu: 0000011782
Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2003 nr 10, s. 7-11

administracja samorządowa ; jakość usług ; samorząd terytorialny ; województwo śląskie

local government administration ; quality of service ; local self-government ; Silesian Voivodeship

stosując format:
Nowe wyszukiwanie