Wynik wyszukiwania
Zapytanie: QUALITY MEASUREMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000039347
Ocena kierunków doskonalenia jakości procesów dydaktyczno-wychowawczych na podstawie badania satysfakcji klienta.
[Aut.]: Jerzy* Ścierski, A. Okoniewska.
W: Rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach globalnej gospodarki światowej. Konferencja, Katowice, 23-24 listopada 2006 r. Praca zbiorowa. Pod red. Wiesława M. Grudzewskiego. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : [Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Jęzków Obcych], 2007, s. 393-407

jakość kształcenia ; pomiar jakości ; doskonalenie jakości ; satysfakcja

quality of education ; quality measurement ; quality improvement ; satisfaction

2/5
Nr opisu: 0000022168
Formularz ankietowy jako narzędzie podnoszenia wartości uczelni poprzez wspomaganie zarządzania jakością.
[Aut.]: Agata* Szeptuch.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 177-185 bibliogr. 4 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

ankieta ; system zarządzania jakością ; badanie ankietowe ; pomiar jakości

survey ; quality management system ; survey ; quality measurement

3/5
Nr opisu: 0000073616
Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.

jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości

service quality ; Servqual method ; quality measurement

4/5
Nr opisu: 0000011806
Błędy instrumentalnych metod pomiaru parametrów jakościowych węgla.
[Aut.]: Stanisław** Cierpisz.
-Mechaniz. Automatyz. Gór. 2005 R. 43 nr 3, s. 5-10, bibliogr. 3 poz.

jakość węgla ; pomiar jakości ; radiometria ; błąd pomiaru

coal quality ; quality measurement ; radiometry ; measurement error

5/5
Nr opisu: 0000009098
Błędy instrumentalnych metod pomiaru parametrów jakościowych węgla.
[Aut.]: Stanisław** Cierpisz.
W: Automatyzacja procesów przeróbki kopalin. APPK 2004. X Konferencja, Szczyrk, 2-4 czerwca 2004. Red.: Roman Kaula, Joachim Pielot. Katedra Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa. Wydział Górnictwa i Geologii. Politechnika Śląska, Polska Akademia Nauk. Komitet Górnictwa. Sekcja Cybernetyki w Górnictwie, Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG w Katowicach. Gliwice : Katedra Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa Politechniki Śląskiej, 2004, s. 49-61, bibliogr. 3 poz.

jakość węgla ; pomiar jakości ; radiometria ; błąd pomiaru

coal quality ; quality measurement ; radiometry ; measurement error

stosując format:
Nowe wyszukiwanie