Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PRODUCT DEVELOPMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000123041   
Portal crowdfundingowy jako narzędzie wspierające realizację małych projektów.
[Aut.]: Filip Liebert, Mateusz Trzeciak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 114, s. 255-271, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie projektem ; portal crowdfundingowy ; narzędzia zarządzania projektem ; rozwój produktu ; nowy produkt

project management ; crowdfunding platform ; project management tools ; product development ; new product

2/12
Nr opisu: 0000112330   
Bariery realizowania projektów rozwoju nowych produktów w MŚP - część teoretyczna.
[Aut.]: Filip Liebert, Mateusz Trzeciak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 99-112, bibliogr. 66 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

rozwój produktu ; nowy produkt ; NPD ; zarządzanie projektem ; bariera ; krytyczne czynniki sukcesu

product development ; new product ; NPD ; project management ; barrier ; critical factors of the success

3/12
Nr opisu: 0000096962   
Granice inwestycyjne zwiększania stopnia dojrzałości w zarządzaniu projektami.
[Aut.]: Seweryn Spałek.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2015, s. 821-830, bibliogr. 43 poz.

zarządzanie projektem ; dojrzałość ; przedsiębiorstwo ; inwestycja ; koszty ; czas ; rozwój produktu ; NPD

project management ; maturity ; company ; investment ; costs ; time ; product development ; NPD

4/12
Nr opisu: 0000081617
Acquisition and knowledge representation in the product development process with the use of augmented reality.
[Aut.]: Marcin Januszka, Wojciech Moczulski.
W: Concurrent engineering apporaches for sustainable product development in a multi-disciplinary environment. Proceeding of the 19th ISPE International Conference on Concurrent Engineering. Vol. 1. Eds: J. Stjepandis, G. Rock, C. Bil. London : Springer, 2013, s. 315-326, bibliogr. 19 poz.

poszerzona rzeczywistość ; rozwój produktu ; wiedza projektowa ; CAD ; UML

augmented reality ; product development ; design knowledge ; CAD ; UML

5/12
Nr opisu: 0000088541   
Wykorzystanie marketingu przemysłowego w procesach rozwoju nowego produktu.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 309-324, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing przemysłowy ; rozwój produktu ; studium przypadku

industrial marketing ; product development ; case study

6/12
Nr opisu: 0000066669   
Wybrane problemy uruchamiania nowej produkcji.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 56, s. 215-237, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

nowa produkcja ; rozwój produktu ; zarządzanie projektem ; zarządzanie innowacjami

new production ; product development ; project management ; innovation management

7/12
Nr opisu: 0000058121
Wiedza klientów, dostawców i konkurencji w procesie rozwoju nowego produktu.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 177-189, bibliogr. 17 poz.

innowacja ; nowy produkt ; rozwój produktu ; zarządzanie projektem

innovation ; new product ; product development ; project management

8/12
Nr opisu: 0000058498
Rozwój rynku, produktu, narzędzi promocji i dystrybucji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 247-269

dystrybucja ; promocja marketingowa ; rozwój produktu ; polityka cenowa

distribution ; marketing promotion ; product development ; price policy

9/12
Nr opisu: 0000028288
Analiza procesu rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 219-234, bibliogr. 20 poz.

przedsiębiorstwo przemysłowe ; nowy produkt ; rozwój produktu ; marketing ; sprzedaż ; produkcja ; innowacja

industrial enterprise ; new product ; product development ; marketing ; sale ; production ; innovation

10/12
Nr opisu: 0000032415
Innowacje organizacyjne w procesie rozwoju nowego produktu.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 270-282, bibliogr. 13 poz.

przedsiębiorstwo ; innowacja organizacyjna ; działalność innowacyjna ; nowy produkt ; rozwój produktu

enterprise ; organisational innovation ; innovative venture ; new product ; product development

11/12
Nr opisu: 0000030758
Proces rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania i uwarunkowania rozwoju przemysłu i usług. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 398-410, bibliogr. 9 poz.

przedsiębiorstwo ; rozwój produktu ; nowy produkt ; strategia rozwoju ; model liniowy ; model zintegrowany ; studium przypadku

enterprise ; product development ; new product ; development strategy ; linear model ; integrated model ; case study

12/12
Nr opisu: 0000047787
Współczesne wymogi stawiane procesom uruchamiania produkcji nowych produktów.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 326-338, bibliogr. 6 poz.

nowy produkt ; innowacja ; przewaga konkurencyjna ; rozwój produktu

new product ; innovation ; competitive advantage ; product development

stosując format:
Nowe wyszukiwanie