Wynik wyszukiwania
Zapytanie: OFF-ROAD VEHICLE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000126065   
Experimental analysis of vibration control algorithms applied for an off-road vehicle with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Andrzej Kozyra, Jarosław Rzepecki.
-J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 vol. 37 iss. 3, s. 619-639, bibliogr. 37 poz.. Impact Factor 1.491. Punktacja MNiSW 15.000

pojazd terenowy ; wibracje wywołane przez drogi ; amortyzator magnetoreologiczny ; model samochodu ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego ; komfort jazdy ; trzymanie się drogi

off-road vehicle ; road-induced vibration ; magnetorheological damper ; full-car model ; semi-active feedback control ; ride comfort ; road holding

2/4
Nr opisu: 0000128031   
Experimental attenuation and evaluation of whole body vibration for an off-road vehicle with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Jarosław Rzepecki.
-J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 in press, s. 1-19, bibliogr. 33 poz.. Impact Factor 1.491. Punktacja MNiSW 15.000

komfort jazdy ; obsługa pojazdu ; wibracje przekazywane na całe ciało człowieka ; pojazd terenowy ; wibracje pojazdu wywołane przez drogi ; mortyzator magnetoreologiczny ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego

ride comfort ; vehicle handling ; whole body vibration ; off-road vehicle ; road-induced vehicle vibration ; magnetorheological damper ; semi-active feedback control

3/4
Nr opisu: 0000102854
Control of semiactive vehicle suspension system using magnetorheological dampers. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Piotr Krauze.
Gliwice, 2015, 175 s., bibliogr. 164 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: dr hab. inż. Jerzy Kasprzyk

algorytm sterowania ; system sterowania ; tłumik magnetoreologiczny ; pojazd terenowy ; bezpieczeństwo jazdy ; FxLMS ; komfort jazdy ; model Spencera-Dyke'a ; model Tanh

control algorithm ; control system ; magnetorheological damper ; off-road vehicle ; driving safety ; FxLMS ; travelling comfort ; Spencer-Dyke model ; Tanh model ; half-car model

4/4
Nr opisu: 0000094312   
Vibration control for an experimental off-road vehicle using magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk.
-Vibroeng. Procedia 2014 vol. 3, s. 306-312, bibliogr. 10 poz.
Referat wygłoszony na: 17th International Conference "Vibroengineering - 2014", Katowice, Poland, 13-15th October, 2014

pojazd terenowy ; semiaktywne sterowanie drganiami ; tłumik magnetoreologiczny

off-road vehicle ; semiactive vibration control ; magnetorheological damper

stosując format:
Nowe wyszukiwanie