Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NON-PROFIT ORGANIZATION
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000111325   
Zmiany ról i uwarunkowań pracy menedżerów w organizacjach publicznych i non profit. Red. Aldona Andrzejczak, Joanna Furmańczyk.
Kraków : Wydaw. edu-Libri, 2016, 266 s.
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni

menedżer ; organizacja publiczna ; organizacja non-profit

manager ; public organization ; non-profit organization

2/14
Nr opisu: 0000110222
Determinanty jakości w funkcjonowaniu organizacji non profit.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Praktyka zarządzania jakością w XXI wieku = The practice of quality management in the XXI century. Pod red. T. Sikory, M. Giemzy. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2012, s. 223-239, bibliogr. 21 poz.

organizacja niedochodowa ; pojęcie jakości ; konkurencja ; produkcja ; otoczenie

non-profit organization ; notion of quality ; competition ; product ; environment

3/14
Nr opisu: 0000110237
Proces budowy wizerunku organizacji niedochodowej i czynniki go warunkujące.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2012. Społeczne aspekty funkcjonowania organizacji publicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Witolda Kieżuna, Jarosława Wołejszo, Stanisława Sirko. Akademia Obrony Narodowej. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2012, 408-424, bibliogr. 26 poz.

organizacja non-profit ; sektor publiczny ; wizerunek ; procesy ; procedury marketingu ; komunikacja

non-profit organization ; public sector image ; processes ; marketing procedures ; communication

4/14
Nr opisu: 0000110326
Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2011. Funkcjonowanie organizacji publicznych w dynamicznym otoczeniu. II Międzynarodowa konferencja naukowa. T. 2. Red. Jarosław Wołejszo, Arkadiusz Letkiewicz. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie. Szczytno : Wydział Wydaw. i Poligrafii Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 381-392, bibliogr. 23 poz.

szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing

public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing

5/14
Nr opisu: 0000110357
Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Kooperacje organizacji publicznych. T. 2. Red. Witold Kieżun, Arkadiusz Letkiewicz, Jarosław Wołejszo. Szczytno : Wydaw. Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 343-355, bibliogr. 23 poz.

szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing

public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing

6/14
Nr opisu: 0000110090
Marketingowe aspekty zarządzania organizacją non profit.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Społeczne, marketingowe i innowacyjne aspekty kreowania zmian w organizacjach. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydaw. AFM, 2011, s. 33-52, bibliogr.

organizacja non-profit ; marketing ; finansowanie działalności

non-profit organization ; marketing ; financing activities

7/14
Nr opisu: 0000110324
Efektywność działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2010. Prakseologiczne aspekty zarządzania we współczesnych organizacjach publicznych. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Witolda Kieżuna, Leopolda Ciborowskiego, Jarosława Wołejszo. Wydział Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej [et al.]. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2010, s. 198-207, bibliogr. 25 poz.

organizacja niedochodowa ; sektor publiczny ; marketing

non-profit organization ; public sector ; marketing

8/14
Nr opisu: 0000110400
Misja jako wartość w kontaktach szkoły z jej otoczeniem rynkowym.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Wartości w komunikacji różnych grup społecznych. Red. Marzena Baryluk, Mirosława Wawrzak-Chodaczek. Polskie Centrum Certyfikacji. Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2009, s. 190-199

misja ; organizacja niedochodowa ; placówka oświatowa ; otoczenie rynkowe

mission ; non-profit organization ; educational institution ; market environment

9/14
Nr opisu: 0000109872
Rola i funkcje organizacji non-profit w gospodarce społecznej.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Gospodarka społeczna w Europie. Red. Ewa Pancer-Cybulska. Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa, 2008, s. 259-266, bibliogr. 18 poz. (Monografie ; Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu)

organizacja non-profit ; gospodarka społeczna

non-profit organization ; social economy

10/14
Nr opisu: 0000041893   
Wpływ kapitału społecznego na realizację celów w zamkniętych zakładach opieki zdrowotnej. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Elżbieta Pawłowska.
Zabrze, 2008, 279 k., bibliogr. 253 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. A. Sitko-Lutek

kapitał społeczny ; opieka zdrowotna ; służba zdrowia ; zarządzanie służbą zdrowia ; organizacja non-profit

social capital ; health care ; health service ; health care management ; non-profit organization

11/14
Nr opisu: 0000110419
Organizacje non profit i specyfika ich produktów.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Dylematy teorii i praktyki zarządzania. T. 1: Ekonomiczno-prawne aspekty nowoczesnego zarządzania. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. Komisja Nauk Prawnych i Ekonomicznych, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2006, s. 108-125, bibliogr.

organizacja niedochodowa ; produkt

non-profit organization ; product

12/14
Nr opisu: 0000020575
Rola organizacji non-profit w społeczeństwie obywatelskim.
[Aut.]: Marta Macełko.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 127-137, bibliogr. 21 poz.

organizacja non-profit ; społeczeństwo obywatelskie ; organizacja społeczna

non-profit organization ; civil society ; social organization

13/14
Nr opisu: 0000023975
Wizerunek pozarządowych organizacji non profit a zaufanie społeczne.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 115-124, bibliogr. 10 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)

organizacja non-profit ; zaufanie społeczne ; organizacja pozarządowa ; public relations

non-profit organization ; social trust ; non-governmental organization ; public relations

14/14
Nr opisu: 0000109870
Zarys marketingu organizacji non-profit. Zagadnienia teoretyczne, studia przypadków. Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego. Kolegium Zarządzania.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
Katowice : AE, 2001, 102 s., bibliogr.
Podręcznik z ćwiczeniami

marketing ; organizacja non-profit ; finansowanie działalności

marketing ; non-profit organization ; financing activities

stosując format:
Nowe wyszukiwanie