Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING TOOLS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000073682   
Funkcjonowanie witryn internetowych jako narzędzia marketingowego w przedsiębiorstwach przemysłowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2012, s. 884-892, bibliogr. 13 poz.

marketing ; narzędzia marketingowe ; efektywność ; wyszukiwarka internetowa ; strona internetowa

marketing ; marketing tools ; efficiency ; search engine ; website

2/4
Nr opisu: 0000073657   
Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi.
[Aut.]: Radosław Wolniak, K. Malicka.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.

marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe

direct marketing ; marketing quality ; marketing tools

3/4
Nr opisu: 0000071499   
Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi.
[Aut.]: Radosław Wolniak, K. Malicka.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.

marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe ; branża meblarska

direct marketing ; marketing quality ; marketing tools ; furniture branch

4/4
Nr opisu: 0000022145
Taksonomiczna mapa wiedzy jako narzędzie marketingowe pogłębiania relacji.
[Aut.]: Artur* Mazurkiewicz.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 65-83 bibliogr. 24 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

metoda taksonomiczna ; narzędzia marketingowe ; marketing relacji ; mapa wiedzy ; proces informacyjny

taxonomic method ; marketing tools ; relationship marketing ; knowledge map ; information process

stosując format:
Nowe wyszukiwanie