Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING COMMUNICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/18
Nr opisu: 0000111529
Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media

2/18
Nr opisu: 0000108764   
Komunikacja marketingowa a komercjalizacja nowych technologii i produktów.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 251-260, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

komunikacja marketingowa ; proces innowacyjny ; nowy produkt ; komercjalizacja ; nowe technologie

marketing communication ; innovation process ; new product ; commercialization ; new technologies

3/18
Nr opisu: 0000112645   
Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa

new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication

4/18
Nr opisu: 0000113194   
Management of the image of higher education institution in times of web 2.0 and media convergence.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Perspectives of business and entrepreneurship development. Economic, management, finance and system engineering from the academic and practioners views. 15th International Scientific Conference, Brno, May 28-29, 2015. Eds.: Iveta Simberova, Alena Kocmanova. Brno : Brno University of Technology Faculty of Business and Management, 2015, s. 376-384, bibliogr. 11 poz.

wizerunek uczelni ; media społecznościowe ; konwergencja mediów ; prosument ; komunikacja marketingowa

image of university ; social media ; media convergence ; prosument ; marketing communication

5/18
Nr opisu: 0000089475
Działania w wymiarze otoczenie.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 108-118, bibliogr.

otoczenie przedsiębiorstwa ; analiza SWOT ; komunikacja marketingowa

business environment ; SWOT analysis ; marketing communication

6/18
Nr opisu: 0000089477
Działania w wymiarze procesy.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.

marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa

marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication

7/18
Nr opisu: 0000087916
Wykorzystywanie narzędzi komunikacji marketingowej w procesach dialogu z klientami rozwiązań odnawialnych źródeł energii.
[Aut.]: Marta Macełko.
W: Odnawialne źródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 101-126, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 477)

komunikacja marketingowa ; energia odnawialna ; świadomość społeczna ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; prosument

marketing communication ; renewable energy ; social consciousness ; Integrated Marketing Communications ; prosumer

8/18
Nr opisu: 0000075936   
Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje

client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions

9/18
Nr opisu: 0000059011
Hierarchia reakcji użytkownika stron internetowych.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2010, 131 s., bibliogr. 99 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 259)

internet ; strona internetowa ; e-marketing ; komunikacja marketingowa ; użytkownik internetu

internet ; website ; e-marketing ; marketing communication ; internet user

10/18
Nr opisu: 0000066837
Prosument jako lider opinii publicznej.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 399-406, bibliogr. 11 poz.

prosument ; komunikowanie marketingowe ; zachowania konsumentów ; marketing zakupów

prosumer ; marketing communication ; consumer behaviour ; buyer marketing

11/18
Nr opisu: 0000074817
The chatterbot, a new relation marketing client communication chanel.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Innovation in management. Cooperating globally, Poznań, Poland, May 21-22, 2009. Proceedings. Ed. by Charles Wankel [et al.]. Poznań Uniwersity College of Business and Foreign Languages. Poznań : Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu i Języków Obcych Publishers, 2009, bibliogr. 1 poz.

sztuczna inteligencja ; komunikacja marketingowa ; chatterbot

artificial intelligence ; marketing communication ; chatterbot

12/18
Nr opisu: 0000074146
Koncepcja IMC w działalności zakładów opieki zdrowotnej w świetle wyników badań empirycznych.
[Aut.]: Karolina* Tabin.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 169-183, bibliogr. 3 poz.

zakład opieki zdrowotnej ; komunikacja marketingowa ; IMC ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; promocja marketingowa

health care organization ; marketing communication ; IMC ; Integrated Marketing Communications ; marketing promotion

13/18
Nr opisu: 0000041241
Polityczna reklama telewizyjna.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 43, s. 19-31, bibliogr. 21 poz.

reklama polityczna ; reklama telewizyjna ; kampania polityczna ; komunikacja marketingowa

political publicity ; television advertising ; political campaign ; marketing communication

14/18
Nr opisu: 0000074141
Public relations czy reklama?. O komunikacji XXI wieku.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.

reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa

advertisement ; public relations ; marketing communication

15/18
Nr opisu: 0000022169
Komunikacja marketingowa w obliczu społeczeństwa informacyjnego.
[Aut.]: Karolina* Tabin, Joanna* Kałuża.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 187-198 bibliogr. 23 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

komunikacja marketingowa ; społeczeństwo informacyjne ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; zarządzanie wiedzą

marketing communication ; information society ; Integrated Marketing Communications ; knowledge management

16/18
Nr opisu: 0000020577
Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa - wyniki badań.
[Aut.]: Sławomir Olko, J. Kapłon, B. Kordecki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 169-180, bibliogr. 5 poz.

internet ; komunikacja marketingowa ; promocja

internet ; marketing communication ; promotion

17/18
Nr opisu: 0000073485
Kierunki doskonalenia promocji w przedsiębiorstwach usługowych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska, M. Stolarczyk.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s.306-318, bibliogr. 7 poz.

przedsiębiorstwo usługowe ; promocja marketingowa ; komunikacja marketingowa

service enterprise ; marketing promotion ; marketing communication

18/18
Nr opisu: 0000078194   
Metody eliminacji zjawiska znużenia stroną www.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
W: Systemy wspomagania organizacji. SWO'2004. [Konferencja]. Praca zbiorowa. Pod red. T. Porębskiej-Miąc, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2004, s. 247-253, bibliogr. 7 poz.

strona internetowa ; komunikacja marketingowa ; habituacja ; reklama

website ; marketing communication ; habituation ; advertisement

stosując format:
Nowe wyszukiwanie