Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKET
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000124953
Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.

wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek

image ; image creation ; public relations ; market

2/15
Nr opisu: 0000115374
Coopetition strategy - what is in it for all?. A study of common benefits in the Polish energy balancing market.
[Aut.]: W. Czakon, M. Mucha-Kuś, Maciej* Sołtysik.
-Int. Stud. Manage. Organ. 2016 vol. 46 iss. 2/3, s. 80-93, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

współpraca ; wspólna korzyść ; energia ; rynek ; hipermarket

coopetition ; common benefit ; energy ; market ; megastore

3/15
Nr opisu: 0000097437
W poszukiwaniu utraconego miejsca.
[Aut.]: Katarzyna Mazur-Belzyt.
-Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2014 z. 30, s. 89-95, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

małe miasto ; przestrzeń publiczna ; rynek ; miejsce

small town ; public space ; market ; place

4/15
Nr opisu: 0000075697   
Marketing activities of metallurgical enterprises in the process of gaining competitive advantage.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Mach. Design 2012 vol. 4 nr 1, s. 27-32, bibliogr. 12 poz.

przedsiębiorstwo hutnicze ; rynek ; klient ; marketing

metallurgical enterprise ; market ; client ; marketing

5/15
Nr opisu: 0000089738
The assessment of the quality of public space on the example of Katowice and Bytom.
[Aut.]: Anna Kossak-Jagodzińska.
-Civ. Environ. Eng. Rep. 2012 no. 9, s. 51-61, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

przestrzeń publiczna ; ocena jakości ; metoda PPS ; koncepcja Halla ; Katowice ; Bytom ; rynek ; centrum handlowe

public space ; quality assessment ; PPS method ; Hall's concept ; Katowice ; Bytom ; market ; shopping centre

6/15
Nr opisu: 0000110274
Dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy jako efekt działań marketingowych.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
-Biblioteka Regionalisty 2011 nr 11, s. 337-346, bibliogr.

konkurencja ; rynek ; marketing oświatowy ; segmentacja rynku

competition ; market ; educational marketing ; market segmentation

7/15
Nr opisu: 0000080823
Rol' innovacij u strategičnomu upravlinni kompaniï.
[Aut.]: Jan Brzóska.
-Visn. Nacional. Univ. L'vivs'ka Politechnika, Probl. Ekon. Uprav. 2010 no. 683, s. 143-149, bibliogr. 10 poz.

innowacja ; zarządzanie strategiczne ; aktywa ; konkurencyjność ; model biznesowy ; rynek

innovation ; strategic management ; assets ; competitiveness ; business model ; market

8/15
Nr opisu: 0000073703
Plan marketingowy.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 125-131, bibliogr. 2 poz.

rynek ; klient ; konkurencyjność ; dostawca ; cena ; promocja ; dystrybucja ; plan sprzedaży

market ; client ; competitiveness ; supplier ; price ; promotion ; distribution ; sales planning

9/15
Nr opisu: 0000073701
Struktura i harmonogram planu biznesu.
[Aut.]: Marek Krannich, Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 67-79, bibliogr. 2 poz.

plan biznesu ; misja przedsiębiorstwa ; cel strategiczny ; produkt ; usługi ; zarządzanie ; personel ; rynek ; marketing ; proces produkcyjny ; finanse ; analiza SWOT

business plan ; company mission ; strategic goal ; product ; services ; management ; personnel ; market ; marketing ; production process ; finance ; SWOT analysis

10/15
Nr opisu: 0000083407
Chleb, biżuteria, chemioterapia, kosmologia, opera...: różnorodność produktów a (faktyczna? pożądana?) tożsamość logiki poszczególnych rynków.
[Aut.]: Waldemar Czajkowski.
W: Kultura a rynek. 1. Pod red. S. Partyckiego. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Lublin : Wydaw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2008, s. 128-134, bibliogr. 9 poz.

rynek ; kultura

market ; culture

11/15
Nr opisu: 0000040896
Marketing przedsiębiorstw. Zagadnienia wybrane dla inżynierów.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 152 s., bibliogr. 51 poz.

marketing ; rynek ; przedsiębiorstwo ; klient ; sprzedaż ; zysk

marketing ; market ; enterprise ; client ; sale ; profit

12/15
Nr opisu: 0000055813
O długookresowym bezpieczeństwie elektroenergetycznym.
[Aut.]: Franciszek* Buchta.
W: Rynek energii elektrycznej. Przesłanki nowej polityki energetycznej. Paliwa, technologie, zarządzanie. REE'08. XIV Konferencja naukowo-techniczna, Kazimierz Dolny, 7-10 maja 2008 r.. Stowarzyszenie Elektryków Polskich. Oddział Lubelski. Lublin : KAPRINT, 2008, s. 39-44, bibliogr. 4 poz. (Rynek Energii. Zeszyt Tematyczny ; nr 1 (II))

bezpieczeństwo ; elektroenergetyka ; rynek

safety ; electrical power engineering ; market

13/15
Nr opisu: 0000039843   
Jak kupić dobrą firmę.
[Aut.]: K. Jung, J. Olszewski, Jadwiga Grabowska.
-Eurologistics 2007 nr 11/12, s. 88

marketing ; zysk ; rynek ; przedsiębiorstwo ; Due Diligence

marketing ; profit ; market ; enterprise ; Due Diligence

14/15
Nr opisu: 0000078255
Zarządzanie relacjami z klientami.
[Aut.]: Anna Manowska, Andrzej* Janczukiewicz.
W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. V Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 30 marca - 1 kwietnia 2005. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2005, s. 255-263, bibliogr. 4 poz. (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 110 Seria: Konferencje ; nr 42 0324-9670)

zarządzanie ; klient ; informacja ; marketing ; rynek ; jakość

management ; customer ; information ; marketing ; market ; quality

15/15
Nr opisu: 0000008754   
Nowe spojrzenie na jakość energii elektrycznej w Polsce w warunkach urynkowienia elektroenergetyki i integracji z UE.
[Aut.]: Jan** Popczyk.
-Prz. Elektrot. 2004 R. 80 nr 6, s. 568-571, bibliogr. 16 poz.

jakość ; energia elektryczna ; rynek

quality ; electrical energy ; market

stosując format:
Nowe wyszukiwanie