Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MANIPULATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000126312   
Assistants, consultants and specialists - the persuasive dimension of job titles.
[Aut.]: A. Miś, P. Zakrajewski, Piotr Mamet.
-J. Hum. Dignity Wellbeing 2018 no. 1, s. 87-103, bibliogr. 16 poz.
Tytuł numeru: Man in contemporary culture and education

tytuł zawodowy ; manipulacja ; perswazja ; dyskurs korporacyjny

job titles ; manipulation ; persuasion ; corporate discourse

2/5
Nr opisu: 0000117298
Manipulation and handling processes off-line programming and optimization with use of K-Roset.
[Aut.]: Grzegorz Gołda, Adrian Kampa.
W: The 5th International Conference on Modern Manufacturing Technologies in Industrial Engineering. ModTech 2017, June 14-17, 2017, Sibiu, Romania. Book of abstracts. Red. Constantin Carausu. Iasi : ModTech Publishing House, 2017, s. 176 ( 2286-4369)

przemysłowy robot przegubowy ; programowanie on-line i off line ; manipulacja ; modelowanie procesów obsługi ; modelowanie procesów technologicznych ; symulacja komputerowa ; rzeczywistość wirtualna

industrial articulated robot ; on&off-line programming ; manipulation ; handling processes modelling ; technological processes modelling ; computer simulation ; virtual reality

3/5
Nr opisu: 0000112649   
Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.

reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie

advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement

4/5
Nr opisu: 0000101936   
Motywy erotyki, śmierci i przemocy w reklamach - o manipulowaniu emocjami odbiorcy i przesuwaniu granic społecznego "tabu".
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Nauk. Prz. Dziennikarski 2015 nr 2, s. 65-84, bibliogr. 27 poz.

reklama ; manipulacja ; reklama szokująca ; tabu kulturowe

advertisement ; manipulation ; shockvertising ; cultural taboos

5/5
Nr opisu: 0000075409
Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralności współczesnych liderów.
[Aut.]: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja

business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie