Wynik wyszukiwania
Zapytanie: LOGISTIC CUSTOMER SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 21



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/21
Nr opisu: 0000111932
Logistics customer service in building reputation of company-participant in the supply chain.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Logistyka 2016 nr 6, s. 2-5, bibliogr. 14 poz.
dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane

logistyczna obsługa klienta ; zrównoważony łańcuch dostaw ; koszt cyklu życia ; środowiskowe koszty cyklu życia

logistic customer service ; sustainable supply chain ; life cycle cost ; environmental life cycle cost

2/21
Nr opisu: 0000103471      
Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
-Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1

obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe

customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services

3/21
Nr opisu: 0000102068      
Strategie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstw flagowych.
[Aut.]: Marzena Kramarz, Włodzimierz* Kramarz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 323-334, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo flagowe ; logistyczna obsługa klienta ; kompetencje relacyjne ; sieć dostaw

flag enterprise ; logistic customer service ; relational competence ; supply network

4/21
Nr opisu: 0000086259
Analiza procesów logistycznych w obsłudze klienta na przykładzie przedsiębiorstwa energetycznego.
[Aut.]: M. Kurpet, Grażyna** Hat-Garncarz.
W: XI Studencka Sesja Naukowa, Katowice, 7.06.2013. [Dokument elektroniczny]. Red. Jan Warczek. Politechnika Śląska. Wydział Transportu. Katowice : [b.w.], 2013, dysk optyczny (CD-ROM) s. 95

proces logistyczny ; logistyczna obsługa klienta ; przedsiębiorstwo energetyczne

logistics process ; logistic customer service ; energetic enterprise

5/21
Nr opisu: 0000075043
Logistyczna realizacja zamówienia klienta w przemyśle maszynowym - studium przypadku.
[Aut.]: A. Skowron.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2012, s. 396-407, bibliogr. 14 poz.

obsługa klienta ; realizacja zamówienia ; przemysł maszynowy

logistic customer service ; order fulfillment ; machine building industry

6/21
Nr opisu: 0000074614   
Strategie adaptacyjne przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji z odroczoną produkcją. Dystrybucja wyrobów hutniczych.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, 316 s., bibliogr. 267 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 394)
Rozprawa habilitacyjna

przedsiębiorstwo flagowe ; sieć dystrybucji ; strategia adaptacyjna ; wyroby hutnicze ; logistyczna obsługa klienta

flag enterprise ; distribution network ; adaptive strategy ; metallurgical product ; logistic customer service

7/21
Nr opisu: 0000063158
Analiza cyklu realizacji zamówienia klienta w przedsiębiorstwie branży motoryzacyjnej.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Modele, metody i narzędzia zarządzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 466-481, bibliogr. 9 poz.

branża motoryzacyjna ; logistyczna obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; realizacja zamówienia

automotive branch ; logistic customer service ; supply chain ; order fulfilment

8/21
Nr opisu: 0000070328   
Elastyczność w sieci dostaw - dyskusja na przykładzie wybranej branży.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-Logistyka 2010 nr 2, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-11, bibliogr. 15 poz.
dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny]

logistyczna obsługa klienta ; elastyczność ; analiza CSI ; sieć dostaw

logistic customer service ; flexibility ; CSI analysis ; supply network

9/21
Nr opisu: 0000069906   
Logistyczne uwarunkowania strategii różnicowania produktu w sieci dystrybucji.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-Zesz. Nauk. SGH, Stud. Pr. Kol. Zarz. Finans. 2010 z. 100, s. 74-84, bibliogr. 26 poz.

logistyczna obsługa klienta ; analiza CSI ; sieć dostaw ; elastyczność

logistic customer service ; CSI analysis ; supply network ; flexibility

10/21
Nr opisu: 0000071084   
The nature and types of network relations in distribution of metallurgical products.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-LogForum 2010 vol. 6 iss. 4, s. 57-66, bibliogr. 11 poz.

łańcuch dostaw ; logistyczna obsługa klienta ; zależności sieciowe ; powiązania międzyorganizacyjne

supply chain ; logistic customer service ; network relations ; inter-organizational bonds

11/21
Nr opisu: 0000049220
Cykl realizacji zamówienia w sieciach i łańcuchach dostaw.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
W: Wybrane zagadnienia zarządzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 35-47, bibliogr. 11 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 213)

łańcuch dostaw ; sieć dostaw ; logistyczna obsługa klienta ; zarządzanie logistyczne

supply chain ; supply network ; logistic customer service ; logistic management

12/21
Nr opisu: 0000054677
Kompleksowość obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7

przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient

manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client

13/21
Nr opisu: 0000051668
Systemy zarządzania dokumentami jako elementy doskonalenia logistyki usług.
[Aut.]: Włodzimierz* Kramarz.
W: Systemy logistyczne. Teoria i praktyka. IV Międzynarodowa konferencja naukowo-techniczna, Rawa Mazowiecka, 9-11 września 2009 r. [Dokument elektroniczny]. Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2009, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-12, bibliogr. 9 poz. (Logistyka ; nr 4, dod.: Logistyka - nauka 1734-2015)

zarządzanie dokumentami ; logistyczna obsługa klienta ; mapa procesów

document management ; logistic customer service ; process map

14/21
Nr opisu: 0000055126
The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
[Aut.]: Rafał Burdzik.
W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz. (Monograph ; [Politechnika Śląska] nr 239)

jakość usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta

service quality ; air transport ; logistic customer service

15/21
Nr opisu: 0000073588
Klasyfikacja relacji sieciowych w dystrybucji wyrobów hutniczych.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 292-302, bibliogr. 7 poz.

wyroby hutnicze ; sieć dystrybucji ; logistyczna obsługa klienta

metallurgical product ; distribution network ; logistic customer service

16/21
Nr opisu: 0000077120   
Logistyczna obsługa klienta w wybranym ogniwie łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-Zesz. Nauk. MWSLiT Wroc. Logist. Transp. 2008 vol. 7 nr 2, s. 41-51, bibliogr. 5 poz.

łańcuch dostaw ; logistyczna obsługa klienta ; przemysł motoryzacyjny

supply chain ; logistic customer service ; automotive industry

17/21
Nr opisu: 0000020607
Analiza procesu zarządzania innowacjami i rozwojem nowych produktów.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 34, s. 265-281, bibliogr. 8 poz.

zarządzanie innowacjami ; nowy produkt ; innowacja produktowa ; logistyczna obsługa klienta

innovation management ; new product ; product innovation ; logistic customer service

18/21
Nr opisu: 0000073414
Strategie obsługi klienta. Wyniki badań.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Doskonalenie zarządzania jako źródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 252-260

obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; logistyka dystrybucji

customer service ; logistic customer service ; distribution logistics

19/21
Nr opisu: 0000047792
Elementy Logistycznej Obsługi Klienta jako czynniki kształtujące sprawność kanałów dystrybucji.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 459-470, bibliogr. 4 poz.

przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyczna obsługa klienta ; kanał dystrybucji ; obsługa klienta ; branża hutnicza

manufacturing enterprise ; logistic customer service ; distribution channel ; customer service ; steel industry branch

20/21
Nr opisu: 0000047793
Realizacja wymogów logistycznej obsługi klienta w łańcuchach dostaw przemysłu odzieżowego.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 471-480, bibliogr. 6 poz.

logistyczna obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; standardy

logistic customer service ; supply chain ; standards

21/21
Nr opisu: 0000085290
Wybrane metody ustalania wymaganego poziomu obsługi klienta.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Przedsiębiorstwo w okresie transformacji systemowej - wybrane problemy. Pod red. Danuty Szwajcy i Wiesławy Caputy. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 1997, s. 20-33, bibliogr. 19 poz.

logistyczna obsługa klienta ; dom jakości ; benchmarking

logistic customer service ; house of quality ; benchmarking

stosując format:
Nowe wyszukiwanie