Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTERNET DOMAIN
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000114683
Wartość informacyjna domeny internetowej.
[Aut.]: K. Król, Dariusz Zdonek, J. Gorzelany.
-Mark. i Rynek 2017 R. 24 nr 3, s. 24-32, bibliogr. 17 poz. Punktacja MNiSW 9.000

domena internetowa ; wiarygodność ; wartość informacji

internet domain ; credibility ; information value

2/7
Nr opisu: 0000088493   
Koszty założenia oraz działalności sklepu internetowego.
[Aut.]: Aleksandra Czupryna-Nowak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 33-42, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

handel elektroniczny ; działalność gospodarcza ; koszty ; oprogramowanie komputerowe ; grafika komputerowa ; hosting ; domena internetowa ; reklama

e-commerce ; economic activity ; costs ; computer software ; computer graphics ; hosting ; internet domain ; advertisement

3/7
Nr opisu: 0000075935   
Rozwój e-usług na rynku domen internetowych.
[Aut.]: Dariusz Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 319-331, bibliogr 27 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

e-usługi ; domena internetowa ; rynek usług ; Polska ; Europa

e-services ; internet domain ; service market ; Poland ; Europe

4/7
Nr opisu: 0000058833
Wybór domeny internetowej z uwzględnieniem wariantów potocznego nazewnictwa.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 391-397, bibliogr. 6 poz.

domena internetowa ; strona internetowa ; reklama

internet domain ; website ; advertisement

5/7
Nr opisu: 0000078039   
Warianty potoczności nazwy jako kryterium wyboru domeny internetowej.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
W: Systemy wspomagania organizacji. SWO 2008. Informatyka ekonomiczna jako dziedzina nauki i dydaktyki. Praca zbiorowa. Pod red. M. Pańkowskiej, T. Porębskiej-Miąc, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008, s. 363-369, bibliogr. 6 poz. (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

domena internetowa ; strona WWW ; reklama

internet domain ; website ; advertisement

6/7
Nr opisu: 0000025418
Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Mark. i Rynek 2007 nr 3, s. 8-13

domena internetowa ; strona WWW ; reklama ; marketing

internet domain ; website ; advertisement ; marketing

7/7
Nr opisu: 0000022154
Znaczenie i kryteria wyboru domen internetowych w społeczeństwie informacyjnym.
[Aut.]: Dariusz Zdonek.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 217-225 bibliogr. 12 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

społeczeństwo informacyjne ; domena internetowa ; strona WWW

information society ; internet domain ; website

stosując format:
Nowe wyszukiwanie