Wynik wyszukiwania
Zapytanie: IMAGE CREATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000124953
Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.

wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek

image ; image creation ; public relations ; market

2/5
Nr opisu: 0000115311   
Kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu społecznym.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, J. Karwot.
W: Wymiary odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. Pod red. Aleksandry Kuzior. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 61-69, bibliogr. 12 poz. (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 4 2451-456X)

kreowanie wizerunku ; public relations ; otoczenie społeczne ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR

image creation ; public relations ; social environment ; corporate social responsibility ; CSR

3/5
Nr opisu: 0000098782   
Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.

kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społecznościowe

image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media

4/5
Nr opisu: 0000080304
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Marka.
[Aut.]: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 117-136

zarządzanie marką ; promotion-mix ; kreowanie wizerunku

brand management ; promotion-mix ; image creation

5/5
Nr opisu: 0000010210
Kreowanie wizerunku uczelni wyższych.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 229-236, bibliogr. 7 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

uczelnia wyższa ; kreowanie wizerunku

university ; image creation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie