Wynik wyszukiwania
Zapytanie: IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/17
Nr opisu: 0000124953
Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.

wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek

image ; image creation ; public relations ; market

2/17
Nr opisu: 0000109938   
Guided energy-minimizing model for segmentation of vector fields.
[Aut.]: Bartosz Binias.
W: International conference of numerical analysis and applied mathematics 2015. ICNAAM 2015, Rhodes, Greece, 22-28 September 2015. Ed. Theodore Simos, Charalambos Tsitouras. Melville : AIP Publishing, 2016, s. 480065-1-480065-4, bibliogr. 12 poz. (AIP Conference Proceedings ; vol. 1738 0094-243X)

pole wektorowe ; segmentacja ; obraz ; energia ukierunkowana ; kolor ; kontur aktywny

vector field ; segmentation ; image ; guiding energy ; color ; active contour

3/17
Nr opisu: 0000108677
Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof* Herman, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko

image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort

4/17
Nr opisu: 0000108678
Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
[Aut.]: Krzysztof* Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe

brand ; image ; spa ; internet media

5/17
Nr opisu: 0000095024
Możliwości wykorzystania wartości kulturowych i tożsamości przestrzennej na przykładzie wybranych realizacji prokrajobrazowych we Francji.
[Aut.]: Szymon Opania.
-Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2014 z. 31, s. 37-45, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

krajobraz ; wartości kulturowe ; tożsamość przestrzenna ; wizerunek

landscape ; cultural values ; spatial identity ; image

6/17
Nr opisu: 0000095023
Przykłady koncepcji kształtowania krajobrazu w planowaniu przestrzennym.
[Aut.]: Szymon Opania.
W: Krajobraz jako nośnik idei. Ujęcie analityczne. Praca zbiorowa. Red.: K. Kołodziejczyk, D. Chylińska, A. Zaręba. Uniwersytet Wrocławski. Zakład Geografii Regionalnej i Turystyki. Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego. Wrocław : Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego Uniwersytetu Wrocławskiego, 2014, s. 37-51, bibliogr. 12 poz. (Studia Krajobrazowe ; t. 4B)

koncepcja ; planowanie przestrzenne ; krajobraz ; wizerunek ; tożsamość

conception ; spatial planning ; landscape ; image ; identity

7/17
Nr opisu: 0000100931
Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013, 221 s.

komunikacja wizualna ; media elektroniczne ; prasa ; obraz ; fotografia

visual communication ; electronic media ; press ; image ; photography

8/17
Nr opisu: 0000100928
Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013, 312 s.

komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku

visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law

9/17
Nr opisu: 0000098705
Konwergencja mediów a naruszenie dóbr osobistych.
[Aut.]: Agnieszka* Grzesiok-Horosz.
W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 233-243, bibliogr. 44 poz. (Media and Public Relations ; )

konwergencja ; dobra osobiste ; wizerunek ; prywatność ; cześć

convergence ; personal rights ; image ; privacy ; respect

10/17
Nr opisu: 0000089274
Matrix marketing needs - the tool for the small and medium sized enterprises.
[Aut.]: Piotr Weryński.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 63-65, bibliogr. 10 poz.

innowacyjna marka ; wizerunek ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych

innovative brand ; image ; e-communication ; matrix of marketing needs

11/17
Nr opisu: 0000099750
Profesìjnij ìmìdž sučasnogo fahìvcâ.
[Aut.]: Alla Lobanova, O. S. Slavina.
W: Sučsnì profesìjnì modelì uspįšnogo fahìvcâ. Materìalu mìžnarodnoï students'koï konferencjìï, 16 grudniâ 2013 r.. Krivyj Rig : Vidavičij Centr DVNZ "KNU", 2013, s. 51-57

wizerunek ; rzeczywistość symboliczna ; motywacja ; zdolność adaptacji ; autorefleksja ; autoprezentacja

image ; symbolic reality ; motivation ; adaptability ; self-reflection ; self-presentation

12/17
Nr opisu: 0000076442
Estimation of image fusion methods for purposes of vision monitoring of industrial process.
[Aut.]: Wojciech Jamrozik, Marek Fidali.
W: Diagnostyka procesów i systemów. DPS 2011. X Międzynarodowa konferencja naukowo-techniczna, Zamość, 19-21 września 2011. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2011, pamięć USB (PenDrive) s. 459-464, bibliogr. 27 poz.

obraz ; fuzja ; miara jakości ; rejestracja ; obraz termowizyjny

image ; fusion ; registration ; infrared image ; quality measure

13/17
Nr opisu: 0000028301
Budowa i kreowanie image'u marki szkoły wyższej jako elementu systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Joanna Toczyńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 367-376, bibliogr. 10 poz.

system edukacji ; jakość kształcenia ; szkoła wyższa ; marka ; wizerunek ; Politechnika Śląska ; zarządzanie jakością

education system ; quality of education ; university ; brand ; image ; Silesian University of Technology ; quality management

14/17
Nr opisu: 0000037930   
Lossy dictionary-based image compression method.
[Aut.]: Gabriela Dudek, Przemysław Borys, Zbigniew** Grzywna.
-Image Vision Comput. 2007 vol. 25 iss. 6, s. 883-889, bibliogr. 21 poz.. Impact Factor 1.027

obraz ; kompresja ; LZ77 ; kwantyzacja ; hałas

image ; compression ; LZ77 ; quantization ; noise

15/17
Nr opisu: 0000009347   
Operacje morfologiczne na obrazach w odcieniach szarości - zastosowanie na potrzeby wizji komputerowej.
[Aut.]: A. Świtoński, Katarzyna Stąpor.
-Stud. Informat. 2004 vol. 25 nr 2, s. 17-32, bibliogr. 13 poz.

morfologia matematyczna ; obraz

mathematical morphology ; image

16/17
Nr opisu: 0000011783
Kształtowanie wizerunku gminy - elementy systemu tożsamości wizualnej.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Prz. Organ. 2003 nr 10, s. 35-37, bibliogr. 24 poz.

promocja regionu ; gmina ; wizerunek ; marketing ; tożsamość wizualna

region promotion ; community ; image ; marketing ; visual identity

17/17
Nr opisu: 0000100932
Wyznaczanie odpowiedniości punktów w parze obrazów.
[Aut.]: Konrad** Wojciechowski, K. Grabarczyk, T. Jaworska.
W: Rozwój zastosowań teledetekcji w badaniach środowiska i jego monitoringu. XVI Ogólnopolska Konferencja Fotointerpretacji i Teledetekcji, Szymbark, 25-27 kwietnia 1996. Red. Jan R. Olędzki, Alicja Folbrier, Bogdan Zagajewski. Klub Teledetekcji Środowiska Polskiego Towarzystwa Geograficznego, Zakład Teledetekcji Środowiska Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Klub Teledetekcji Środowiska Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 1996, s. 59

obraz ; przetwarzanie obrazów ; odpowiedniość punktów ; sieć neuronowa

image ; image processing ; correspondence of points ; neural network

stosując format:
Nowe wyszukiwanie