Wynik wyszukiwania
Zapytanie: HOUSE OF QUALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000127434   
Analiza sfery poprodukcyjnej przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metodyki "Rozwinięcie Funkcji Jakości".
[Aut.]: L. Gołuch, Marta Dudek-Burlikowska, Marek Roszak.
W: Konferencja Studenckich Kół Naukowych. TalentDetector'2018. Red. Mirosław Bonek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Wydział Mechaniczny Technologiczny. Politechnika Śląska, 2018, s. 21 (Prace Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych ; Wydział Mechaniczny Technologiczny. Politechnika Śląska z. 5)

QFD ; diagram Ishikawy ; dom jakości

QFD ; Ishikawa diagram ; house of quality

2/5
Nr opisu: 0000067949
Wykorzystanie zmodyfikowanej metody QFD w zrównoważonym projektowaniu produktów.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 40, s. 147-158, bibliogr. 16 poz.

zrównoważone projektowanie produktu ; QFD ; dom jakości ; interesariusz

sustainable product design ; QFD ; house of quality ; stakeholder

3/5
Nr opisu: 0000069200
Zastosowanie metody QFD w wybranym przedsiębiorstwie przemysłu hutniczego.
[Aut.]: Katarzyna Cesarz, M. Andraczke, Marta Dudek.
W: VII Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Odlewników SFEROID'2011 oraz Dzień studencki Platformy Internetowej Kwartalnika Foundry of Archives Engineering, Ustroń-Jaszowiec, 2-4 czerwca 2011. Red.: Jan Szajnar, Andrzej Studnicki, Jacek Suchoń. Gliwice : [Komisja Odlewnictwa PAN. Oddział Katowice], 2011, s. 47-52, bibliogr. 10 poz. (Zeszyty Studenckich Prac Naukowych "Sferoid" ; z. spec.)

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie jakością ; QFD ; dom jakości ; przemysł hutniczy

enterprise management ; quality management ; QFD ; house of quality ; metallurgical industry

4/5
Nr opisu: 0000038871   
Customer's satisfaction the element of proquality strategies of organization.
[Aut.]: Marta Dudek-Burlikowska, Danuta** Szewieczek.
-J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2008 vol. 28 iss. 1, s. 91-94, bibliogr. 16 poz.

zarządzanie jakością ; metoda QFD ; dom jakości ; wymagania klientów

quality management ; QFD method ; house of quality ; customer's requirements

5/5
Nr opisu: 0000085290
Wybrane metody ustalania wymaganego poziomu obsługi klienta.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Przedsiębiorstwo w okresie transformacji systemowej - wybrane problemy. Pod red. Danuty Szwajcy i Wiesławy Caputy. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 1997, s. 20-33, bibliogr. 19 poz.

logistyczna obsługa klienta ; dom jakości ; benchmarking

logistic customer service ; house of quality ; benchmarking

stosując format:
Nowe wyszukiwanie