Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GAME
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000123750
Educational/cultural hub and new culture of learning - play and game-inspired typology of architectural solutions for creative learning spaces.
[Aut.]: Małgorzata Balcer-Zgraja.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 3325-3332, bibliogr. 27 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

architektura ; kultura ; kreatywne przestrzenie do nauki ; projekt ; edukacja ; gra ; centrum ; zabawa ; typologia

architecture ; culture ; creative learning spaces ; design ; education ; game ; hub ; play ; typology

2/9
Nr opisu: 0000107174   
Eye movement tracking as a new promising modality for human computer interaction.
[Aut.]: Paweł Kasprowski, Katarzyna Harężlak, Michał Niezabitowski.
W: 2016 17th International Carpathian Control Conference. ICCC, High Tatras, Slovakia, May 29 - June 1, 2016. Eds.: Ivo Petras; Igor Podlubny; Jan Kacur. Piscataway : IEEE, 2016, s. 314-318, bibliogr. 19 poz.

awatar ; kalibracja ; gra ; śledzenie wzroku ; źródło światła ; śledzenie celu

avatar ; calibration ; game ; gaze tracking ; light source ; tracking

3/9
Nr opisu: 0000107477
Play in architectural didactics.
[Aut.]: Małgorzata Balcer-Zgraja.
W: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN 16, Barcelona (Spain), 4th-6th July, 2016. Proceedings. [Dokument elektroniczny]. Eds. L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. Barcelona : International Association of Technology, Education and Development, 2016, pamięć USB (PenDrive) s. 4315-4324, bibliogr. 20 poz. (EDULEARN Proceedings ; 2340-1117)

architektura ; dydaktyka ; edukacja ; gra ; zabawa ; typologia

architecture ; didactics ; education ; game ; play ; typology

4/9
Nr opisu: 0000103847   
Educational plays and games in contemporary design and architecture.
[Aut.]: Małgorzata Balcer-Zgraja.
-Czas. Tech., A 2015 R. 112 z. 9-A, s. 13-19, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

architektura ; przestrzeń ; edukacja ; gra ; zabawa

architecture ; space ; education ; game ; play

5/9
Nr opisu: 0000103749   
Games and play between architecture and art in view of the perception of space.
[Aut.]: Maria Malzacher.
-Czas. Tech., A 2015 R. 112 z. 9-A, s. 191-195, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

gra ; zabawa ; architektura ; sztuka ; percepcja przestrzeni

game ; play ; architecture ; art ; perception of space

6/9
Nr opisu: 0000103805   
Integration of robotic arm manipulator with computer vision in a project-based learning environment.
[Aut.]: Krystian Radlak, M. Fojcik.
W: Frontiers in Education Conference. Launching a new vision in Engineering Education, El Paso, Texas, October 21-24, 2015. Proceedings. Piscataway : IEEE, 2015, s. 1-4, bibliogr. 19 poz.

wizja komputerowa ; robot edukacyjny ; gra ; kinematyka robotów ; system wykrywania ; robot usługowy

computer vision ; educational robot ; game ; robot kinematics ; robot sensing system ; service robot

7/9
Nr opisu: 0000104388   
The views of selected authors on the concept of the game.
[Aut.]: Tomasz* Bajon.
-Stud. Ekon. 2015 nr 234, s. 21-31, bibliogr.. Punktacja MNiSW 10.000

matematyka ; gra ; symulacja

mathematics ; game ; simulation

8/9
Nr opisu: 0000030057
O pewnej strategii zwiększającej prawdopodobieństwo wygranej w grze z naturą.
[Aut.]: Jan** Kałuski, Maciej Wolny.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 115-126, bibliogr. 8 poz.

podejmowanie decyzji ; strategia Brussa ; prawdopodobieństwo ; gra

decision making ; Bruss strategy ; probability ; game

9/9
Nr opisu: 0000015738
Gra jako przejaw kultury.
[Aut.]: Jan** Kałuski.
W: Czy dwie kultury?. Red.: Jerzy Broda, Aldona Musiał, Jacek Rąb. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2005, s. 143-146

kultura ; gra

culture ; game

stosując format:
Nowe wyszukiwanie