Wynik wyszukiwania
Zapytanie: FULL-CAR MODEL
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000126065   
Experimental analysis of vibration control algorithms applied for an off-road vehicle with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Andrzej Kozyra, Jarosław Rzepecki.
-J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 vol. 37 iss. 3, s. 619-639, bibliogr. 37 poz.. Impact Factor 1.491. Punktacja MNiSW 15.000

pojazd terenowy ; wibracje wywołane przez drogi ; amortyzator magnetoreologiczny ; model samochodu ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego ; komfort jazdy ; trzymanie się drogi

off-road vehicle ; road-induced vibration ; magnetorheological damper ; full-car model ; semi-active feedback control ; ride comfort ; road holding

2/2
Nr opisu: 0000081762   
Modelling and identification of magnetorheological vehicle suspension.
[Aut.]: Piotr Krauze.
W: 2012 17th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics (MMAR 2012), Międzyzdroje, Poland, 27-30 August 2012. [Piscataway] : [Institute of Electrical and Electronics Engineers], 2012, s. 228-233, bibliogr. 17 poz.

tłumik magnetoreologiczny ; metoda najmniejszych kwadratów ; model samochodu ; nieliniowy system zawieszenia pojazdu

magnetorheological damper ; least squares method ; full-car model ; nonlinear vehicle suspension system

stosując format:
Nowe wyszukiwanie