Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EMOTIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000127877   
Creative renovation of the baixa pombalina in lisbon and its historical background.
[Aut.]: L. Moreira Pinto, Artur Mentel, Klaudyna Wawryka.
-Creat. Stud. 2018 vol. 11 iss. 2, s. 338-347, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

architecture ; earthquake ; emotions ; heritage ; Lisbon ; reconstruction ; renovation ; street ; urban design ; wooden construction

2/5
Nr opisu: 0000126416
Zum Problem innerer emotionaler Auseinandersetzung mit dem Fremd-/Anderssein im interkulturallen Bereich.
[Aut.]: Marzena Będkowska-Obłąk.
W: Sprachliche Dimensionen der Fremdheit und Andersartigkeit. Hrsg. Iwona Wowro, Mariusz Jakosz, Renata Kozieł. Berlin : Peter Lang, 2018, 131-149, bibliogr. 19 poz. (Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik ; Bd. 13)

obcość ; emocje ; relacje międzykulturowe

strangeness ; emotions ; intercultural relations

3/5
Nr opisu: 0000105055
Nowe technologie w analizie wpływu muzyki na nastrój człowieka i percepcję atrakcyjności twarzy.
[Aut.]: D. Danel, A. Lipowicz, Andrzej Mitas, K. Wierzbicki, Maria Bieńkowska, Agata Wijata.
W: Muzyka w dialogu z edukacją. Wybrane konteksty aktywności i edukacji muzycznej. Red. Ewa Kochanowska, Rafał Majzner. Kraków : Wydaw. LIBRON - Filip Lohner, 2015, s. 147-159, bibliogr. 15 poz.

atrakcyjność fizyczna twarzy ; emocje ; muzyka ; nastrój ; tonacja molowa ; tonacja durowa

facial physical attractiveness ; emotions ; music ; mood ; key of minor ; key of major

4/5
Nr opisu: 0000105932   
Zachowania twórcze w organizacjach wysokich technologii.
[Aut.]: Joanna Machnik-Słomka.
-Zesz. Nauk. PCzęst., Zarz. 2015 nr 19, s. 216-228, biblipgr. 40 poz.. Punktacja MNiSW 7.000

wizja ; emocje ; wiedza ; przywództwo

vision ; emotions ; knowledge ; leadership

5/5
Nr opisu: 0000075936   
Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje

client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions

stosując format:
Nowe wyszukiwanie