Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DYNAMIC DIFFICULTY ADJUSTMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000119000   
New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Man-machine interactions 5. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018, s. 492-501, bibliogr. 20 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 659 2194-5357)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

2/4
Nr opisu: 0000117408
Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Artificial intelligence and soft computing. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017, s. 370-379, bibliogr. 20 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 10245 0302-9743)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

3/4
Nr opisu: 0000115499   
Dynamic difficulty adjustment of the computer player in computer games.
[Aut.]: Ewa Lach, Jacek* Lach, Wojciech Suchanek.
-Stud. Informat. 2017 vol. 38 nr 1B, s. 19-30, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; gra komputerowa ; SI w grach

dynamic difficulty adjustment ; computer game ; game AI

4/4
Nr opisu: 0000102853
A quick method for dynamic difficulty adjustment of a computer player in computer games.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Artificial intelligence and soft computing. 14th International Conference, ICAISC 2015, Zakopane, Poland, June 14-18, 2015. Proceedings. Pt. 2. Eds.: Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafal Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2015, s. 669-678, bibliogr. 7 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 9120 0302-9743)

dynamiczna regulacja trudności ; gra Al ; gra komputerowa

dynamic difficulty adjustment ; game AI ; computer game

stosując format:
Nowe wyszukiwanie