Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER VALUE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000118979
Business model of transportation and spedition company.
[Aut.]: Jan Brzóska, Arkadiusz Szmal.
W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2016, November 28th - 30th 2016, Zakopane, Poland. Conference proceedings. TANGER Ltd., VSB - Technical University Ostrava. Czech Republic, Technical University in Kosice. Slovakia, AGH University of Science & Technology. Cracow. Poland. Ostrava : Tanger, 2017, s. 511-518, bibliogr. 17 poz.

model biznesowy ; firma transportowa ; firma spedycyjna ; wartość klienta

business model ; transportation company ; spedition company ; customer value

2/11
Nr opisu: 0000124377   
Concept of customer value management as opposed to development and growth of brand equity.
[Aut.]: Przemysław Bartosz.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 4, s. 5-26, bibliogr. 38 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

siła marki ; wartość klienta ; zarządzanie wartością klienta

brand equity ; customer value ; customer value management

3/11
Nr opisu: 0000120582   
Kreatywność i postawa proinnowacyjna w budowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 505-516, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kreatywność ; innowacja ; postawa proinnowacyjna ; wartość dla klienta ; inteligentne specjalizacje

creativity ; innovation ; pro-innovation attitude ; customer value ; intelligent specializations

4/11
Nr opisu: 0000112068
Configuration of network capability: main value drivers in steel service centres.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
W: METAL 2016. 25th Anniversary International Conference on Metallurgy and Materials, Brno, Czech Republic, May 25th - 27th, 2016. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ostrava : Tanger, 2016, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1931-1937, bibliogr. 24 poz.

stalowe centrum serwisowe ; zdolności sieciowe ; serwicyzacja ; metoda DEMATEL ; wartość klienta

steel service centre ; network capabilities ; servitization ; DEMATEL method ; customer value

5/11
Nr opisu: 0000106484   
The use of the balanced scorecard in evaluating the results of the innovations implemented in metallurgical companies.
[Aut.]: Leszek Blacha, Jan Brzóska.
-Metalurgija 2016 vol. 55 iss. 4, s. 790-792, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 25.000

innowacje ; wartość klienta ; Strategiczna Karta Wyników ; przedsiębiorstwo metalurgiczne

innovations ; customer value ; Balanced Scorecard ; metallurgical company

6/11
Nr opisu: 0000099993   
Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 80, s. 67-81, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; wartość klienta ; dochód ; kapital kliencki

customer ; customer value ; income ; customer capital

7/11
Nr opisu: 0000075764
Koncepcja benchmarkingu w placówkach handlowych a tworzenie wartości dla klientów.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
W: Praktyka zarządzania jakością w XXI wieku = The practice of quality management in the XXI century. Pod red. T. Sikory, M. Giemzy. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2012, s. 487-507, bibliogr. 19 poz.

benchmarking ; handel detaliczny ; wartość klientowska

benchmarking ; retail trade ; customer value

8/11
Nr opisu: 0000089273   
Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2012 nr 55, s. 529-555, bibliogr.. Punktacja MNiSW 5.000

kapitał klientów ; lojalność pozorna ; lojalność rzeczywista ; wartość klienta

customer capital ; apparent loyalty ; real loyalty ; customer value

9/11
Nr opisu: 0000074795   
Wartość dla klienta jako fundament kreowania lojalności klientów.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zarz. i Eduk. 2011 nr 78, s. 17-31, bibliogr.

wartość klienta ; lojalność klienta ; kapitał klienta

customer value ; customer loyalty ; customer capital

10/11
Nr opisu: 0000051321
Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 117-127 (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)

rachunek kosztów ; wartość przedsiębiorstwa ; rentowność klienta ; wartość klienta

cost account ; enterprise value ; client profitability ; customer value

11/11
Nr opisu: 0000032416
Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s 366-374, bibliogr. 10 poz.

rachunek kosztów ; wartość przedsiębiorstwa ; wartość klienta ; satysfakcja klienta

cost account ; enterprise value ; customer value ; customer satisfaction

stosując format:
Nowe wyszukiwanie