Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER
Liczba odnalezionych rekordów: 30



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/30
Nr opisu: 0000131774   
New technologies and quality of customer service - case study.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-MAPE Multidiscipl. Asp. Eng. Prod. 2019 vol. 2 iss. 1, s. 548-558, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

nowe technologie ; klient ; jakość usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie

new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement

2/30
Nr opisu: 0000125669
Organizacja i funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa żywienia ludności w barach szybkiej obsługi.
[Aut.]: Piotr Mocek.
W: W trosce o bezpieczne jutro. Reminiscencje i zamierzenia. 4. Red. Józef Buczyński, Ewa Misterska. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2018, s. 353-367, bibliogr. 13 poz.

system bezpieczeństwa żywności ; restauracja ; posiłek ; klient ; produkty żywnościowe

food safety system ; restaurant ; meal ; customer ; food products

3/30
Nr opisu: 0000129183   
Rola e-administracji w obsłudze klienta niepełnosprawnego na przykładzie miasta Żywiec.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 130, s. 535-544, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

e-administracja ; urząd miejski ; osoba niepełnosprawna ; poziom jakości ; klient

e-government ; city hall ; disabled person ; quality level ; customer

4/30
Nr opisu: 0000129025
Wybrane aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa - koszty, konkurencyjność, jakość.
[Aut.]: M. Strojek-Filus, M. Krynke, Michał Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2018, 114 s., bibliogr.

sprawozdanie finansowe ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; jakość ; koszty ; klient ; zarządzanie przedsiębiorstwem

financial report ; enterprises competitiveness ; quality ; costs ; customer ; enterprise management

5/30
Nr opisu: 0000122080
Funkcjonowanie e-administracji w kontekście potrzeb osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Koncepcje i instrumenty zarządzania w administracji publicznej. Red. Anna Gołębiowska, Piotr Benedykt Zientarski. Warszawa : Kancelaria Senatu, 2017, s. 319-340, bibliogr.

e-administracja ; klient niepełnosprawny ; rodzaje niepełnosprawności ; stopień niepełnosprawności ; SERPREV ; zadowolenie klienta

e-administration ; customer ; disability ; degree of disability ; SERPREV ; customer satisfaction

6/30
Nr opisu: 0000119127   
Marketing doświadczeń w budowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Przemysław Bartosz.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 1, s. 5-18, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing doświadczeń ; wartość ; klient ; komunikacja

experience marketing ; value ; customer ; communication

7/30
Nr opisu: 0000117020   
Organizacja i funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa żywienia ludności w barach szybkiej obsługi [online].
[Aut.]: Piotr Mocek.
[B.m.] : [b.w.], 2017, (plik pdf) 17 s., bibliogr. 13 poz.
Referat wygłoszony na: I Międzynarodowym Kongresie Bezpieczeństwa pt.: "W trosce o bezpieczne jutro- reminiscencja i zamierzenia", Toruń 07-09.04.2017 r.

system bezpieczeństwa żywności ; restauracja ; posiłek ; klient ; produkty żywnościowe

food safety system ; restaurant ; meal ; customer ; food products

8/30
Nr opisu: 0000101765   
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

9/30
Nr opisu: 0000101852
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

10/30
Nr opisu: 0000095222
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
Warszawa : CeDeWu, 2015, 380 s., bibliogr.

wartość przedsiębiorstwa ; kapitał klienta ; klient ; branża piwowarska

enterprise value ; customer capital ; customer ; brewing industry

11/30
Nr opisu: 0000099993   
Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 80, s. 67-81, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; wartość klienta ; dochód ; kapital kliencki

customer ; customer value ; income ; customer capital

12/30
Nr opisu: 0000102306
Research methodology of innovative behaviour.
[Aut.]: Piotr Weryński.
Warszawa : Difin, 2015, 153 s., bibliogr.

zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MMŚP ; budowanie marki

innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building

13/30
Nr opisu: 0000111140
Social relations and environmental influence as a determinant of customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Oecon. Copernicana 2015 vol. 6 nr 2, s. 109-128, bibliogr.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; kapitał klientów ; wartość przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe

customer ; customer capital ; company value ; business relationships

14/30
Nr opisu: 0000093353   
Innowacyjne podejście do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli śląskich MMŚP.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MMŚP

customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector

15/30
Nr opisu: 0000094943
Zarządzanie innowacjami w sektorze MŚP.
[Aut.]: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
Warszawa : Difin, 2014, 169 s., bibliogr. 147 poz.

innowacja ; otoczenie przedsiębiorstwa ; klient ; budowanie marki ; kompetencje ; małe i średnie przedsiębiorstwa

innovation ; business environment ; customer ; brand building ; competences ; small and medium enterprises

16/30
Nr opisu: 0000112416   
Proinnowacyjne postawy przedsiębiorców sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w kreowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2013 t. 49 nr 4, s. 439-452
Tytuł zeszytu: Być, mieć czy władać? Red. Wojciech Czakon, Mariusz Wojewoda. Punktacja MNiSW 8.000

innowacja ; postawa proinnowacyjna ; klient ; wartość dla klienta ; kreatywność

innovation ; innovation-oriented attitude ; customer ; value for the customer ; creativity

17/30
Nr opisu: 0000111145   
Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej - wybrane aspekty.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2013 nr 64/1, s. 503-512, bibliogr. 22 poz.
Tytuł zeszytu: Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. T. 1. Red. E. Urbańczyk [i in.]. Punktacja MNiSW 9.000

klient ; kapitał klientów ; wartość przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe

customer ; customer capital ; company value ; business relationships

18/30
Nr opisu: 0000074372
Prawa pacjenta na gruncie wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. 4. Pod red. Aleksandry Kuzior. Sosnowiec : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, 2012, s. 151-161, bibliogr. 5 poz.

prawa pacjenta ; globalizacja ; zarządzanie jakością ; opieka zdrowotna ; pacjent ; klient ; prawa człowieka ; ISO ; klient wewnętrzny ; klient zewnętrzny

patient rights ; globalization ; quality management ; health care ; patient ; customer ; human rights ; ISO ; internal customer ; external customer

19/30
Nr opisu: 0000083374
Zakaznicky orientovane manazerske informacne systemy a manazerske uctovnictvo.
[Aut.]: Wiesława* Caputa, E. Skorecova.
W: National and regional economics IX. International Conference Proceedings, Herlany, 26-27 September 2012 = Narodna a regionalna ekonomika IX. [Dokument elektroniczny]. Technical University of Kosice Faculty of Economics. [B.m.] : [b.w.], 2012, dysk optyczny (CD-ROM) s. 57-65, bibliogr. 13 poz.

klient ; wartość ; system informacji zarządczej ; rachunkowość zarządcza ; konkurencyjność

customer ; value ; managerial information system ; managerial accounting ; competitiveness

20/30
Nr opisu: 0000067986
Ocena jakości obsługi klienta niepełnosprawnego w Urzędzie Miejskim w Zabrzu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 334-347, bibliogr. 8 poz.

jakość ; ocena jakości ; klient ; niepełnosprawność ; analiza czynnikowa

quality ; quality assessment ; customer ; disability ; factor analysis

21/30
Nr opisu: 0000074097   
Postawy klientów w województwie śląskim wobec e-commerce.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 386-397, bibliogr. 11 poz.

handel elektroniczny ; klient ; postawy klientów ; proces zakupów

e-commerce ; customer ; customer attitudes ; purchasing process

22/30
Nr opisu: 0000071334   
Innovativeness in the process of creating customer value.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Forum. Stat. Slovacum 2010 nr 6, s. 23-28, bibliogr. 15 poz.

klient ; kapitał klientów ; innowacyjność

customer ; customers capital ; innovation

23/30
Nr opisu: 0000074101   
Czynniki wpływające na poziom jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2009, s. 121-128, bibliogr. 7 poz.

klient ; jakość ; analiza czynnikowa ; administracja publiczna

customer ; quality ; factor analysis ; public administration

24/30
Nr opisu: 0000059112   
Wykorzystanie koncepcji CRM w zarządzaniu uczelnią wyższą.
[Aut.]: Elżbieta Gajda.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.

CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie relacjami

CRM ; customer ; higher education ; relationship management

25/30
Nr opisu: 0000049222
Wykorzystanie narzędzi Lean Management w usprawnieniu przepływów materiałów i informacji.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
W: Wybrane zagadnienia zarządzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 73-84, bibliogr. 12 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 213)

lean management ; klient ; przepływ materiałów ; przepływ informacji ; przedsiębiorstwo produkcyjne

lean management ; customer ; materials flow ; information flow ; manufacturing company

26/30
Nr opisu: 0000073626   
Wyznaczniki atrakcyjności artykułów sportowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Wykręt.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2008 nr 1, s. 79-90, bibliogr. 6 poz.

jakość produktu ; cena ; klient

product quality ; price ; customer

27/30
Nr opisu: 0000042313   
Adaptacja metody QFD dla potrzeb odlewni żeliwa.
[Aut.]: Jacek Sitko.
-Arch. Odlew. 2006 R. 6 nr 19, s. 283-288, bibliogr. 4 poz.

metoda QFD ; klient ; odlewnia ; żeliwo

Quality Function Deployment ; customer ; foundry ; cast iron

28/30
Nr opisu: 0000074935
"Kontrahent" w bazie danych.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2005 nr 2, s. 50-53

klient ; dostawca ; partner handlowy ; baza danych ; CRM ; relacje biznesowe

customer ; supplier ; trading partner ; database ; CRM ; business relationships

29/30
Nr opisu: 0000047794
Lojalność klienta jako źródło konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.

klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; konkurencyjność przedsiębiorstw

customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness

30/30
Nr opisu: 0000078255
Zarządzanie relacjami z klientami.
[Aut.]: Anna Manowska, Andrzej* Janczukiewicz.
W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. V Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 30 marca - 1 kwietnia 2005. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2005, s. 255-263, bibliogr. 4 poz. (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 110 Seria: Konferencje ; nr 42 0324-9670)

zarządzanie ; klient ; informacja ; marketing ; rynek ; jakość

management ; customer ; information ; marketing ; market ; quality

stosując format:
Nowe wyszukiwanie