Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE REPUTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 34



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/34
Nr opisu: 0000130186   
Assessing reputation of an enterprise as a socially responsible organization.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: Strategic Innovative Marketing. 6th IC-SIM, Pafos, Cyprus 2017. Eds. Damianos P. Sakas, Dimitrios K. Nasiopoulos. Springer : Cham, 2019, s. 143-150, bibliogr. 16 poz. (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)

reputacja korporacyjna ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa

corporate reputation ; CSR ; CSR management ; enterprise's stakeholders

2/34
Nr opisu: 0000127769   
Aktywność pracowników w mediach społecznościowych a ryzyko reputacyjne przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Monika* Prandzioch.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 124, s. 77-90, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

media społecznościowe ; reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacyjne ; zasoby ludzkie

social media ; corporate reputation ; reputational risk ; human resources

3/34
Nr opisu: 0000125626
Dilemmas of reputation risk management: theoretical study.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Corp. Reputation Rev. 2018 vol. 21 iss. 4, s. 165-178, bibliogr. 76 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusze ; zarządzanie ryzykiem

corporate reputation ; reputation risk ; stakeholders ; risk management

4/34
Nr opisu: 0000126737   
Ocena reputacji przedsiębiorstw jako organizacji społecznie odpowiedzialnych na przykładzie spółek budowlanych notowanych na GPW w Warszawie.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
-Przeds. Zarz. 2018 t. 19 z. 3, cz. 2, s. 163-177, bibliogr.
Tytuł zeszytu: Zastosowanie metod ilościowych do oceny zjawisk ekonomicznych i społecznych. Red. Maria Magdalena Grzelak, Jadwiga Gawryś. Punktacja MNiSW 14.000

reputacja przedsiębiorstwa ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa ; wielowymiarowa analiza porównawcza

corporate reputation ; CSR ; CSR measurement ; enterprise's stakeholders ; multidimensional comparative analysis

5/34
Nr opisu: 0000126377   
Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

6/34
Nr opisu: 0000126749   
Reputation risk insurance as a challenge for insurance companies.
[Aut.]: Danuta Szwajca, W. Caputa.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 1037-1047, bibliogr.

reputacja firmy ; ryzyko utraty reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji

corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance

7/34
Nr opisu: 0000125753   
Reputation risk insurance as a new product on the insurance market.
[Aut.]: Danuta Szwajca, S. Chovanova Supekova.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2018 t. 78 nr 2, s. 55-68, bibliogr.
Tytuł zeszytu: Management and Finance i a "Flat World". Ed. by Wiesława Caputa. Punktacja MNiSW 8.000

reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji ; nowy produkt ubezpieczeniowy

corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance ; new insurance product

8/34
Nr opisu: 0000129187   
Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako innowacja produktowa - perspektywy rozwoju.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 130, s. 639-652, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji

corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance

9/34
Nr opisu: 0000128934   
Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa - implikacje dla zarządzania.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2018 nr 351, s. 152-163, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; wymiary reputacji

corporate reputation ; reputation management ; reputation dimensions

10/34
Nr opisu: 0000119790   
Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
Pełny tekst na CD-ROM

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

11/34
Nr opisu: 0000123064   
Kreowanie innowacji społecznych w kontekście budowania reputacji przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 114, s. 477-490, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

innowacja społeczna ; reputacja przedsiębiorstwa ; interesariusz

social innovation ; corporate reputation ; stakeholder

12/34
Nr opisu: 0000118484   
Ryzyko reputacji w łańcuchu dostaw.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 103, s. 231-242, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; łańcuch dostaw

corporate reputation ; reputation risk ; supply chain

13/34
Nr opisu: 0000112323
The concept of corporate reputation assessment model-the stock market investors perspective.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: Strategic Innovative Marketing. 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015. Eds.: Androniki Kavoura, Damianos P. Sakas, Petros Tomaras. Cham : Springer, 2017, s. 165-171, bibliogr. 14 poz. (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)

reputacja korporacyjna ; ocena/pomiar reputacji ; inwestorzy giełdowi ; logika rozmyta

corporate reputation ; assessment/measurement of reputation ; stock market investors ; fuzzy logic

14/34
Nr opisu: 0000116116   
The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja firmy ; zarządzanie reputacją ; komunikacja korporacyjna ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media

15/34
Nr opisu: 0000121855   
Zaangażowanie w rozwój lokalny jako narzędzie budowania reputacji przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Barometr Region. 2017 t. 15 nr 4, s. 101-106, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

reputacja przedsiębiorstwa ; rozwój regionalny ; społeczność lokalna

corporate reputation ; regional development ; local community

16/34
Nr opisu: 0000111529
Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media

17/34
Nr opisu: 0000111533   
Ethical and legal sources of corporate reputation risk.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2016. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2016, s. 996-1005, bibliogr. 25 poz.

reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; zarządzanie kryzysowe

corporate reputation ; reputation risk ; crisis management

18/34
Nr opisu: 0000111479
Reputacja jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - studium teoretyczno-empiryczne.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Uwarunkowania, trendy, perspektywy. Red. Włodzimierz Sroka. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2016, s. 127-139, bibliogr.

reputacja przedsiębiorstwa ; pozycja konkurencyjna ; miara pozycji konkurencyjnej

corporate reputation ; competitive position ; measure of competitive position

19/34
Nr opisu: 0000112320   
Use of fuzzy logic in the corporate reputation assessment: stock market investors' perspective.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
-World Acad. Sci. Eng. Technol., Int. J. Soc. Behav. Educ. Econ. Bus. Ind. Eng. [online] 2016 vol. 10 no. 5, s. 1724-1733, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja korporacyjna ; logika rozmyta ; model rozmyty ; inwestorzy giełdowi

corporate reputation ; fuzzy logic ; fuzzy model ; stock market investors

20/34
Nr opisu: 0000111392
Kultura organizacyjna jako fundament w budowaniu reputacji przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca, M. Gąsiorek.
W: Człowiek i relacyjność. Ujęcie socjologiczno-filozoficzne. Pod red. Katarzyny Ciuły-Urbanek, Mariusza Jabłońskiego, Bogdana Koperskiego, Bogusława Piotrowskiego. Krosno : Wydaw. Novum, 2015, s. 190-203, bibliogr. 18 poz.

kultura organizacyjna ; reputacja przedsiębiorstwa

organizational culture ; corporate reputation

21/34
Nr opisu: 0000100082   
Współpraca z interesariuszami w zakresie CSR w kontekście budowania reputacji przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 323-335, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

CSR ; interesariusz ; reputacja firmy ; zarządzanie

CSR ; stakeholder ; corporate reputation ; enterprise

22/34
Nr opisu: 0000106196   
Znaczenie dialogu z interesariuszami w kreowaniu reputacji przedsiębiorstwa jako inteligentnej organizacji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 127-137, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

organizacja inteligentna ; interesariusz ; reputacja firmy

intelligent organization ; stakeholder ; corporate reputation

23/34
Nr opisu: 0000096732   
Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez innowacyjność.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 617-629, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo ; reputacja firmy ; innowacyjność ; interesariusz

enterprise ; corporate reputation ; innovativeness ; stakeholder

24/34
Nr opisu: 0000092797
Identyfikacja kosztów pogorszenia reputacji przedsiębiorstwa z perspektywy interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska, Tomasz Nawrocki.
-Prz. Organ. 2014 nr 4, s. 10-15, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

reputacja firmy ; interesariusz ; sytuacja kryzysowa

corporate reputation ; stakeholder ; crisis situation

25/34
Nr opisu: 0000098593   
Manager as a creator of corporate reputation.
[Aut.]: Danuta Szwajca, M. Gąsiorek.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 1, s. 1-10, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; zarządzanie ; interesariusz

corporate reputation ; management ; stakeholder

26/34
Nr opisu: 0000097418   
Reputation crisis response strategies on the example of selected polish companies.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
-Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 54-57, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; reputacja kryzysowa ; strategia reagowania kryzysowego

corporate reputation ; crisis reputation ; crisis response strategy

27/34
Nr opisu: 0000098466   
Rola społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Pr. Nauk. Akad. im. Jana Długosza Częst., Pragmata tes Oikonomias 2014 z. 8, s. 341-351, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

reputacja firmy ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; interesariusz

corporate reputation ; corporate social responsibility ; stakeholder

28/34
Nr opisu: 0000098595   
Ryzyko reputacji jako wyzwanie dla menedżerów w erze globalizacji.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Organ. i Kier. 2014 nr 4, s. 141-156, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusz ; zarządzanie ryzykiem

corporate reputation ; reputational risk ; stakeholder ; risk management

29/34
Nr opisu: 0000097421   
Sources of reputation crisis and possibilities of its management.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
-Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 74-77, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; interesariusz ; ryzyko reputacji ; zarządzanie kryzysowe

corporate reputation ; stakeholder ; reputational risk ; crisis management

30/34
Nr opisu: 0000097429   
The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping

corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping

31/34
Nr opisu: 0000081029   
Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys

corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis

32/34
Nr opisu: 0000078565
Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.

przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalność klienta ; reputacja firmy

competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation

33/34
Nr opisu: 0000051319
Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614 (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)

wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie wartości ; wartość przedsiębiorstwa

company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value

34/34
Nr opisu: 0000018367   
Zarządzanie tożsamością przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.

tożsamość ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarządzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamość wizualna

identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie