Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000126377   
Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

2/4
Nr opisu: 0000120246
Budowanie wewnętrznego wizerunku przedsiębiorstwa, czyli efektywna komunikacja w zespole.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Inż. Utrzym. Ruchu Zakł. Przem. 2017 nr 4, s. 75-77

wewnętrzny PR ; wizerunek przedsiębiorstwa

internal relations ; corporate image

3/4
Nr opisu: 0000119790   
Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
Pełny tekst na CD-ROM

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowości

corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector

4/4
Nr opisu: 0000120213   
Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]

wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja

corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie