Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE BRAND
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000091610
Identyfikacja niematerialnych czynników kreujących wartość przedsiębiorstwa górniczego.
[Aut.]: Ewelina Włodarczyk.
-Wiad. Gór. 2014 R. 65 nr 4, s. 194-201, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

przedsiębiorstwo górnicze ; kapitał intelektualny ; wartość przedsiębiorstwa ; marka przedsiębiorstwa

mining enterprise ; intellectual capital ; enterprise value ; corporate brand

2/7
Nr opisu: 0000092566   
Identyfikacja stylów zarządzania w aspekcie kreowaniaa reputacji przedsiębiorstwa jako pracodawcy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Organ. i Zarz. 2014 nr 2, s. 99-112, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

styl zarządzaania ; reputacja firmy ; interesariusz ; marka przedsiębiorstwa

management style ; company reputation ; stakeholder ; corporate brand

3/7
Nr opisu: 0000089476
Działania w wymiarze marka.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 117-132, bibliogr.

marka przedsiębiorstwa ; wizerunek firmy

corporate brand ; corporate identity

4/7
Nr opisu: 0000081029   
Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys

corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis

5/7
Nr opisu: 0000083237
CSR jako narzędzie budowania marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach. Praca zbiorowa. Pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej, Renaty Maćkowskiej. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2011, s. 61-76 (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; )

CSR ; marka przedsiębiorstwa ; public relations ; społeczna odpowiedzialność biznesu

CSR ; corporate brand ; public relations ; corporate social responsibility

6/7
Nr opisu: 0000006606
Rola marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Gospodarowanie zasobami przedsiębiorstwa w zmiennych warunkach otoczenia. [Konferencja, Szczyrk, listopad 2002 r.]. Materiały pokonferencyjne. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 327-339, bibliogr. 15 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1593 Organizacja i Zarządzanie ; z. 13)

marka przedsiębiorstwa ; wartość przedsiębiorstwa

corporate brand ; company value

7/7
Nr opisu: 0000007651
Zarządzanie marką jako element kapitału intelektualnego przedsiębiorstw.
[Aut.]: Anna Michna.
W: Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy. Value 2003. Materiały z konferencji naukowej, Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003. T. 1. Pod red. E. Skrzypek. Uniwersytet Marii Curie-Skołodowskiej w Lublinie. Wydział Ekonomiczny. Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Lublin : Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2003, s. 397-406, bibliogr. 11 poz.

marka przedsiębiorstwa ; zarządzanie marką ; kapitał intelektualny

corporate brand ; brand management ; intellectual capital

stosując format:
Nowe wyszukiwanie