Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CONSUMERISM
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000127653
Realia współczesnego konsumpcjonizmu a niepełnosprawni.
[Aut.]: Anna Horzela, Sonia Turek.
W: Współczesne problemy rodzin z dziećmi z niepełnosprawnością w Polsce. Red. Mirosława Janoś-Kresło, Olga Komorowska. Warszawa : Oficyna Wydaw. SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2016, s. 111-121, bibliogr.

konsumpcjonizm ; niepełnosprawność ; poziom życia

consumerism ; disability ; standard of life

2/12
Nr opisu: 0000095588   
Preapokaliptyczna wizja cywilizacji w Atlasie Chmur Davida Mitchella.
[Aut.]: Maria Banaś.
W: Przestrzenie komunikacji. Technika, język, kultura. Pod red. Ewy Borkowskiej, Agaty Pogorzelskiej-Kliks, Beaty Wojewody. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2015, s. 123-136, bibliogr. 18 poz. (Europejskie Mosty ; 2Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 544)

cywilizacja ; konsumpcjonizm ; apokalipsa ; Mitchell David ; "Atlas chmur"

civilization ; consumerism ; apocalypse ; Mitchell David ; "Cloud atlas"

3/12
Nr opisu: 0000101860
Principium ładu społecznego w myśli Jana Pawła II.
[Aut.]: Tomasz* Kosiek.
W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 70
Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.

godność człowieka ; praca ; komunizm ; kapitalizm ; liberalizm ; wolny rynek ; prawo własności ; własność prywatna ; środki produkcji ; demokracja ; konsumpcjonizm ; solidarność międzynarodowa

human dignity ; work ; communism ; capitalism ; liberalism ; free market ; private property ; production means ; democracy ; consumerism ; international solidarity

4/12
Nr opisu: 0000101617   
The principle of social governance in the view of John Paul II.
[Aut.]: Tomasz* Kosiek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 84, s. 97-104, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

godność człowieka ; praca ; komunizm ; kapitalizm ; gospodarka ; liberalizm ; wolny rynek ; prawo własności ; własność prywatna ; środki produkcji ; demokracja ; konsumpcjonizm ; solidarność międzynarodowa

human dignity ; work ; communism ; capitalism ; economy ; liberalism ; free market ; private property ; production means ; democracy ; consumerism ; international solidarity

5/12
Nr opisu: 0000103907
Le immagini delle "cattedrali del consumo" in alcuni romanzi italiani contemporanei.
[Aut.]: Magdalena Szymura.
-Romanica Silesiana 2014 no. 9, s. 247-254, bibliogr. 11 poz.
Tytuł zeszytu: Rites et ceremonies. Red. Aneta Chmiel. Punktacja MNiSW 8.000

konsumpcjonizm ; relacje społeczne ; rytuał religijny ; współczesna powieść włoska ; katedry konsumpcjonizmu

consumerism ; social relations ; religious ritual ; contemporary italian novel ; cathedrals of consumerism

6/12
Nr opisu: 0000075225
Centrum handlowe - fikcja miejsca idealnego.
[Aut.]: Beata* Kuc-Słuszniak.
W: ULAR 6. Odnowa krajobrazu miejskiego. Miasto - miejsca ludziom przyjazne. Idee - koncepcje - realizacje. Monografia. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Komitetu Architektury i Urbanistyki Polskiej Akademii Nauk i Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej. T. 1. Red. Nina Juzwa, Anna Szulimowska-Ociepka. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2012, s. 221-226, bibliogr. 6 poz.

centrum handlowe ; konsumpcjonizm ; przestrzeń publiczna ; hipermarket

shopping centre ; consumerism ; public space ; hypermarket

7/12
Nr opisu: 0000075276
Shopping centre - an illusion of an ideal place.
[Aut.]: Beata* Kuc-Słuszniak.
W: ULAR 6. The urban landscape renewal. City - people friendly places. Ideas - projects - realisations. Monograph. Proceeding of international scientific conference Committee on Architecture and Urban Planning of the Polish Academy of Science, The Faculty of Architecture, Silesian University of Technology. Vol. 2. Eds: Nina Juzwa, Anna Szulimowska-Ociepka. Gliwice : Silesian University of Technology. Faculty of Architecture, 2012, s. 219-224, bibliogr. 6 poz.

centrum handlowe ; konsumpcjonizm ; przestrzeń publiczna ; hipermarket

shopping centre ; consumerism ; public space ; hypermarket

8/12
Nr opisu: 0000075455
Specyfika konsumeryzmu na rynku usług gastronomicznych w Polsce.
[Aut.]: Paulina* Gajdziszewska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 349-359, bibliogr. 13 poz.

konsumeryzm ; gastronomia ; usługi ; prawo ; jakość

consumerism ; gastronomy ; services ; law ; quality

9/12
Nr opisu: 0000075457
Wpływ prosumentów - aktywnych i odpowiedzialnych konsumentów - na procesy rozwoju i innowacji.
[Aut.]: Marta Macełko, Izabela* Mendel.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 375-391, bibliogr. 40 poz.

konsumeryzm ; prosument ; usługi ; rozwój ; innowacja

consumerism ; prosumer ; services ; development ; innovation

10/12
Nr opisu: 0000058503
Rola intelektualistów w społeczeństwie skonsumowanych.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Inteligent i obywatel. Pod red. Piotra Weryńskiego, Karoliny Rąb, Aldony Musiał. Kraków : Wydaw. Homini, 2009, s. 157-169

społeczeństwo obywatelskie ; konsumeryzm ; infantylizm

civil society ; consumerism ; infantilism

11/12
Nr opisu: 0000078447
Segmentacja eurokonsumentów oparta na kryteriach psychograficznych.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Wybrane aspekty zarządzania rozwojem regionalnym i lokalnym. Pod red. K. Heffnera. Opole : PRO BULICO, 2009, s. 270-280, bibliogr. 7 poz.

rozwój przedsiębiorstwa ; konsumpcjonizm ; rynek docelowy ; eurokonsument

development of enterprise ; consumerism ; target market ; euro-consumer

12/12
Nr opisu: 0000085256
Poznać konsumenta.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Wiesława* Caputa.
-Prz. Piek. Cukier. 1992 nr 2 nr 2, s. 16-17

konsumeryzm ; przemysł spożywczy

consumerism ; food industry

stosując format:
Nowe wyszukiwanie