Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CONSUMER PREFERENCES
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000088494   
Model rozmyty wyboru samochodu w najwyższym stopniu spełniającego preferencje klienta.
[Aut.]: Dorota Gawrońska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 43-60, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

teoria zbiorów rozmytych ; samochód sportowo-użytkowy ; preferencje konsumenta ; ocena parametrów

fuzzy set theory ; sport-utility vehicle ; consumer preferences ; parameter estimation

2/6
Nr opisu: 0000088519   
Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol

word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly

3/6
Nr opisu: 0000086779   
Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Zadura.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 111-124, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

opakowanie ; konsument ; marketing ; preferencje konsumenta ; funkcja opakowania

package ; consumer ; marketing ; consumer preferences ; function of package

4/6
Nr opisu: 0000046543
Symulacyjny model decyzyjny wyboru miejscowości wypoczynkowej przez turystów.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 45, s. 215-225, bibliogr. 11 poz.

proces decyzyjny ; model symulacyjny ; preferencje konsumenta ; rynek turystyczny

decision-making process ; simulation model ; consumer preferences ; tourist market

5/6
Nr opisu: 0000004624
Indywidualna kontrola i preferencje ludzi w eksperymencie z systemem wentylacji osobistej.
[Aut.]: Jan Kaczmarczyk, Z. Quigfan, A. Melikov, P. Fanger.
W: Środowisko wewnętrzne. Wpływ na zdrowie, komfort i wydajność pracy. Rozdz. 5.5. Red. P. O. Fanger, Z. Popiołek, P. Wargocki. Gliwice : Politechnika Śląska. Katedra Ogrzewnictwa, Wentylacji i Techniki Odpylania, 2003, s. 175-180

wentylacja indywidualna ; kontrola ; preferencje konsumenta ; eksperyment ; powietrze atmosferyczne ; recyrkulacja powietrza ; wentylacja mieszająca ; nawiew powietrza

personalized ventilation ; inspection ; consumer preferences ; experiment ; ambient air ; air recirculation ; mixing ventilation ; air supply

6/6
Nr opisu: 0000079555
Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta.
[Aut.]: Izabela** Szupejko.
W: Wybrane problemy mikroekonomii. Skrypt dla studentów Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu. Red. M. Goik. Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2002, s. 73-81, bibliogr. 5 poz.

użyteczność marginalna ; użyteczność całkowita ; preferencje konsumenta

marginal utility ; total utility ; consumer preferences

stosując format:
Nowe wyszukiwanie