Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CONSUMER BEHAVIOR
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000110012
The impact of structure network parameters on consumers behavior: a cellular automata model.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
W: Information systems architecture and technology. Proceedings of 37th International Conference on Information Systems Architecture and Technology - ISAT 2016. Pt. 3. Eds. Jerzy Świątek, Zofia Wilimowska, Leszek Borzemski, Adam Grzech. Cham : Springer International Publishing, 2017, s. 237-247, bibliogr. 37 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 523 2194-5357)

word of mouth ; zachowania konsumentów ; struktura sieciowa ; automat komórkowy ; model agentowy

word of mouth ; consumer behavior ; network structure ; cellular automata ; agent-based model

2/6
Nr opisu: 0000110573   
From consumer decision to market share - unanimity of majority?.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
-JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.. Impact Factor 0.992. Punktacja MNiSW 30.000

model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów

agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior

3/6
Nr opisu: 0000070936   
Simulation model of consumer decision making.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Bad. Operac. Dec. 2009 no. 4, s. 47-60, bibliogr. 14 poz.

model symulacyjny ; automat komórkowy ; zachowanie konsumentów

simulation model ; cellular automaton ; consumer behavior

4/6
Nr opisu: 0000057239
Symulacyjny model zachowań konsumentów rynku usług uzdrowiskowych.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. VI Międzynarodowa konferencja naukowa, Harrachov, Czechy, 1-4 września 2009. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2009, s. 77 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; nr 5 0860-6846)
Pełny tekst na CD-ROM

zachowanie konsumentów ; automat komórkowy ; model symulacyjny ; uzdrowisko

consumer behavior ; cellular automaton ; simulation model ; spa

5/6
Nr opisu: 0000030632
Doskonalenie skuteczności promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów

travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior

6/6
Nr opisu: 0000030998
Symulacja zachowań konsumentów oparta na automatach komórkowych.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
W: Badania operacyjne i systemowe 2006. Wiedza systemowa dla rozwoju regionów i przedsiębiorstw w Polsce. Red.: J. Stachowicz, A. Straszak, S. Walukiewicz. Polskie Towarzystwo Badań Operacyjnych i Systemowych, Instytut Badań Systemowych PAN, Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Warszawa : Akademicka Oficyna Wydaw. EXIT, 2006, s. 221-226, bibliogr. 5 poz.

automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; badania ankietowe

cellular automata ; consumer behavior ; survey

stosując format:
Nowe wyszukiwanie