Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPLAINT MANAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000129115   
Complaint management system in building material factory.
[Aut.]: Maria Cieśla.
-Manage. Prod. Eng. Rev. 2019 vol. 10 nr 1, s. 50-57, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 70.000

reklamacja ; zarządzanie reklamacją ; obsługa klienta ; strategia logistyczna

complaint ; complaint management ; customer service ; logistics strategy

2/8
Nr opisu: 0000118694   
Analiza logistyki zwrotnej reklamowanych produktów na przykładzie przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 243-254, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość, bezpieczeństwo, środowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

logistyka zwrotna ; zarządzanie reklamacją ; przemysł motoryzacyjny

reverse logistics ; complaint management ; automotive industry

3/8
Nr opisu: 0000118658   
Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 90-100, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena. Punktacja MNiSW 6.000

informacja ; dane ; zarządzanie reklamacją

information ; data ; complaint management

4/8
Nr opisu: 0000108516   
Bariery skutecznego zarządzania reklamacjami - studium przypadku.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 305-319, bibliogr. 8 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

zarządzanie reklamacją ; system ; bariera ; skuteczność

complaint management ; system ; barrier ; effectiveness

5/8
Nr opisu: 0000102260   
Analysis of complaint problem solving process to support smart development in an automotive company.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 4, s. 237-238, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

rozwiązywanie problemów ; zarządzanie reklamacją

problem solving ; complaint management

6/8
Nr opisu: 0000101516   
Analysis of production process and complaints in an automotive company.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 1 (10), s. 109-116, bibliogr. 10 poz.
Tytuł zeszytu: Review of problems and solutions. Red. Jan Kaźmierczak. Punktacja MNiSW 6.000

wyciskanie ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie procesu ; branża motoryzacyjna

extrusion ; complaint management ; process improvement ; automotive branch

7/8
Nr opisu: 0000086726   
Proces reklamacji jako narzędzie wspomagające proces produkcji.
[Aut.]: Agata* Juszczak, Barbara* Białecka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 33-49, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie produkcji

complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement

8/8
Nr opisu: 0000087131   
Skuteczne i efektywne zarządzanie reklamacjami na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: B. Olszewska, Paweł** Szewczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 275-289, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie produkcji

complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement

stosując format:
Nowe wyszukiwanie