Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPETITIVE STRATEGY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000023973
Znaczenie rynku relewantnego w procesie oceny otoczenia.
[Aut.]: Lilla Knop.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 95-104, bibliogr. 5 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)

rynek relewantny ; ocena otoczenia ; strategia konkurencyjna

relevant market ; environmental evaluation ; competitive strategy

2/2
Nr opisu: 0000105368
Zarządzanie logistyczne jako element strategii konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Jan Brzóska, Grażyna** Radziejowska.
W: Logisticke rizeni podniku. Sbornik referatu z mezinarodni konference, Reka, 22.-23.11.2001. VSB - Technicka univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materialoveho inzenyrstvi. Katedra ekonomiky a managamentu v metalurgii [et al.]. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2001, s. 13-21, bibliogr. 5 poz.

zarządzanie logistyczne ; strategia konkurencyjna ; zarządzanie kanałowe

logistics management ; competitive strategy ; canal management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie