Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPETITIVE ADVANTAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 38



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/38
Nr opisu: 0000125018   
Digitalization as a tool for providing competitive advantages to enterprises in the machine-building industry.
[Aut.]: D. Tsvok, Joanna Toczyńska.
-Econ. Entrep. Manag. 2018 vol. 5 nr 1, s. 23-30, bibliogr. 28 poz.

przewaga konkurencyjna ; digitalizacja ; modele biznesowe zorientowane na usługi

competitive advantage ; digitalization ; service-oriented business models

2/38
Nr opisu: 0000116261   
Innowacje ekologiczne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
[Aut.]: Magdalena Pichlak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 102, s. 303-317, bibliogr. 34 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

ekoinnowacja ; przewaga konkurencyjna

eco-innovation ; competitive advantage

3/38
Nr opisu: 0000120286   
Lokalizacja nowego oddziału produkcyjnego jako element uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, D. K. Zuzek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 107, s. 113-126, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

lokalizacja zakładu produkcyjnego ; przewaga konkurencyjna ; logistyka ; metoda centrum ciążenia

location of production plant ; competitive advantage ; logistics ; gravity center method

4/38
Nr opisu: 0000108267   
Narzędzia wspierające rozwój inteligentnych specjalizacji.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Patrycja Hąbek.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 4, s. 132-138, bibliogr. 15 poz.
Tytuł zeszytu: Metody i narzędzia inżynierii produkcji dla rozwoju inteligentnych specjalizacji. Red.: Gembalska-Kwiecień A.. Punktacja MNiSW 6.000

inteligentna specjalizacja ; innowacyjność ; rozwój regionalny ; przewaga konkurencyjna ; zarządzanie technologią

smart specialization ; innovation ; regional development ; competitive advantage ; technology management

5/38
Nr opisu: 0000105679   
Benchmarking jako podstawa doskonalenia w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Anna Horzela.
-Organ. i Zarz. 2015 nr 3, s. 91-104, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

benchmarking ; zarządzanie ; nowoczesne przedsiębiorstwo ; strategia rozwoju ; przewaga konkurencyjna

benchmarking ; management ; modern company ; development strategy ; competitive advantage

6/38
Nr opisu: 0000095787
Internetowe aplikacje mobilne narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
[Aut.]: J. Żukowska, Zdzisław Sroczyński.
W: Internet w społeczeństwie informacyjnym. Nowoczesne systemy informatyczne i ich bezpieczeństwo. Red. Ryszard Pregiel, Paweł Buchwald. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 61-71, bibliogr. 8 poz.

aplikacja mobilna ; przewaga konkurencyjna ; interakcja człowiek-komputer ; projektowanie

mobile application ; competitive advantage ; human-computer interaction ; designing

7/38
Nr opisu: 0000092996   
Process of implementing innovations at metallurgical products servicing and trading company.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: METAL 2014. 23rd International Conference on Metallurgy and Materials, Brno, Czech Republic, May 21st-23rd, 2014. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ostrava : Tanger, 2014, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1623-1628, bibliogr. 9 poz.

proces ; innowacja ; przewaga konkurencyjna ; koncern hutniczy

process ; innovation ; competitive advantage ; metallurgical company

8/38
Nr opisu: 0000099318   
Przedsiębiorczość technologiczna jako mechanizm rozwoju strategicznego organizacji.
[Aut.]: Piotr Kordel.
-Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2014 nr 356, s. 19-28, bibliogr. 15 poz.
Tytuł zeszytu: Management Forum 2. Red. Grzegorz Bełz, Arkadiusz Wierzbic. Punktacja MNiSW 10.000

przedsiębiorczość ; rozwój technologiczny ; technologia ; strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; przewaga konkurencyjna

entrepreneurship ; technological development ; technology ; company development strategy ; competitive advantage

9/38
Nr opisu: 0000109248   
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - doświadczenia i perspektywy zarządzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń. Punktacja MNiSW 10.000

interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy

stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation

10/38
Nr opisu: 0000096730   
Źródła przewagi konkurencyjnej giełd elektronicznych jako skutek innowacji technologicznych.
[Aut.]: Alina Rydzewska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 605-616, bibliogr 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

giełda papierów wartościowych ; przewaga konkurencyjna ; innowacja ; obrót elektroniczny

stock exchange ; competitive advantage ; innovation ; electronic trading

11/38
Nr opisu: 0000080258
Financial aspects of the competitiveness of the enterprise.
[Aut.]: Alina Gorczyńska, Danuta Szwajca.
W: Theory of management 5. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 23-29

konkurencyjność przedsiębiorstw ; przewaga konkurencyjna ; zasoby ; kompetencje

enterprises competitiveness ; competitive advantage ; resources ; competences

12/38
Nr opisu: 0000065711   
Innowacje produktowe w środowisku restrukturyzacyjnych działań przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Grażyna** Storoniak-Palczak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 55, s. 9-20, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

przedsiębiorstwo ; restrukturyzacja ; innowacja ; nowy produkt ; przewaga konkurencyjna ; cykl życia produktu

enterprise ; restructuring ; innovation ; new product ; competitive advantage ; product life cycle

13/38
Nr opisu: 0000072660   
Proces innowacyjny a nowe narzędzia doskonalenia jakości.
[Aut.]: Patrycja Hąbek.
-Probl. Jakości 2011 R. 43 nr 2, s. 27-32, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

zarządzanie jakością ; zarządzanie innowacjami ; proces innowacyjny ; przewaga konkurencyjna

quality management ; innovation management ; innovation process ; competitive advantage

14/38
Nr opisu: 0000066671   
Rozwój przedsiębiorstwa logistycznego a przewaga konkurencyjna.
[Aut.]: Grażyna** Radziejowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 56, s. 253-275, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

usługi logistyczne ; przedsiębiorstwo ; rozwój przedsiębiorstwa ; efektywność przedsiębiorstwa ; przewaga konkurencyjna ; potencjał strategiczny ; model biznesowy

logistic services ; enterprise ; development of enterprise ; effectiveness of enterprise ; competitive advantage ; strategic potential ; business model

15/38
Nr opisu: 0000065681   
Strategie logistyczne w innowacyjnym zarządzaniu przedsiębiorstwem.
[Aut.]: Grażyna** Radziejowska.
-Organ. i Zarz. 2010 nr 2, s. 108-121, bibliogr. 18 poz.

innowacja ; innowacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem ; przewaga konkurencyjna ; rozwiązania logistyczne ; strategia logistyczna

innovation ; innovative management the enterprise ; competitive advantage ; logistic solutions ; logistics strategy

16/38
Nr opisu: 0000076778   
Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw.
[Aut.]: Monika Żelichowska.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2009 nr 1, s. 46-55, bibliogr. 10 poz.

konkurencyjność ; przewaga konkurencyjna ; innowacja produktowa ; innowacja procesowa ; innowacja organizacyjna ; innowacja marketingowa ; przedsiębiorstwo innowacyjne

competitiveness ; competitive advantage ; product innovation ; process innovation ; marketing innovation ; organisational innovation ; innovative enterprise

17/38
Nr opisu: 0000078564
Intangible resources as factors of the internationalization of companies.
[Aut.]: Alina Gorczyńska.
W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 209-215, bibliogr. 15 poz.

internacjonalizacja przedsiębiorstw ; zasoby niematerialne ; przewaga konkurencyjna

internationalization of enterprises ; intangible resources ; competitive advantage

18/38
Nr opisu: 0000078565
Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.

przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalność klienta ; reputacja firmy

competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation

19/38
Nr opisu: 0000057061   
Model biznesowy - współczesna forma modelu organizacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem.
[Aut.]: Jan Brzóska.
-Organ. i Zarz. 2009 nr 2, s. 5-23, bibliogr. 23 poz.

model biznesowy ; zarządzanie strategiczne ; przewaga konkurencyjna ; strategia ; zasoby ; umiejętności ; łańcuch wartości ; rentowność

business model ; strategic management ; competitive advantage ; strategy ; resources ; skills ; value chain ; profitability

20/38
Nr opisu: 0000103744   
Zarządzanie wartością w organizacjach wirtualnych.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt.
W: Współczesne i perspektywiczne kierunki badań w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. Jerzego Rokity, Wojciecha Czakona i Adama Samborskiego. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 53-62, bibliogr. 23 poz. (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

organizacja wirtualna ; zarządzanie wartością przedsiębiorstwa ; łańcuch wartości ; kompetencje organizacyjne ; przewaga konkurencyjna

virtual organization ; value based management ; value chain ; organizational competencies ; competitive advantage

21/38
Nr opisu: 0000051322
Controlling zasobów niematerialnych.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych. Teoria i praktyka. Red. W. Krawczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 25-43 (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 5 1899-2382)

controlling ; przewaga konkurencyjna ; wartość przedsiębiorstwa ; zasoby niematerialne

controlling ; competitive advantage ; enterprise value ; intangible resources

22/38
Nr opisu: 0000049117
Corporate approaches to environmental management and business performance.
[Aut.]: Adam Ryszko.
W: Selected problems of environmental engineering and management in degraded areas. Ed. M. Jacek Łączny. Katowice : Główny Instytut Górnictwa, 2008, s. 75-84, bibliogr. 16 poz.

aktywność środowiskowa ; podejście przedsiębiorstw do zarządzania środowiskowego ; proaktywne zarządzanie środowiskowe ; przewaga konkurencyjna

environmental activity ; corporate approache to environmental management ; proactive environmental management ; competitive advantage

23/38
Nr opisu: 0000043219
Czynniki lokalizacyjne w dobie globalizacji.
[Aut.]: Bartłomiej* Buława.
-Pr. Komis. Nauk. PAN Katow. 2008 nr 32, s. 137-140

globalizacja ; czynniki lokalizacyjne ; przewaga konkurencyjna ; planowanie przestrzenne

globalization ; location factors ; competitive advantage ; spatial planning

24/38
Nr opisu: 0000050438
Korzyści i utrudnienia stojące przed przedsiębiorstwami produkcyjnymi we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych.
[Aut.]: A. Górka, Mirosław Bonek.
W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ'08". Impreza towarzysząca międzynarodowej konferencji naukowej AMME'08, Gliwice, 3 czerwca 2008 r.. Red.: Zbigniew Brytan, Mirosław Bonek. Gliwice : [Komitet Organizacyjny Międzynarodowych Konferencji Naukowych Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej], 2008, s. 15-20, bibliogr. 9 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 18)

innowacja ; rozwój technologii ; finansowanie ; produkcja ; przewaga konkurencyjna

innovation ; technology development ; financing ; production ; competitive advantage

25/38
Nr opisu: 0000080876
Zasoby i kompetencje marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie restrukturyzacją w procesach integracji i rozwoju nowej gospodarki. Red.: R. Borowiecki, A. Jaki. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008, s. 163-171, bibliogr. 20 poz.

przewaga konkurencyjna ; globalizacja rynku ; zasoby marketingowe ; kompetencje marketingowe ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; szkoła zasobowa

competitive advantage ; market globalisation ; marketing resources ; marketing competences ; enterprises competitiveness ; resources-based theory

26/38
Nr opisu: 0000028278
Metoda określania pozycji konkurencyjnych przedsiębiorstw na przykładzie przedsiębiorstw górniczych.
[Aut.]: Michał* Gębczyński.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 83-96, bibliogr. 14 poz.

pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa ; przedsiębiorstwo górnicze ; pomiar konkurencyjności ; przewaga konkurencyjna ; metody pomiaru

competitive enterprise position ; mining enterprise ; competitiveness measurement ; competitive advantage ; measuring methods

27/38
Nr opisu: 0000032407
Międzynarodowa ekspansja jako współczesna forma podwyższania konkurencyjności przedsiębiorstw.
[Aut.]: Alina Gorczyńska.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjność w przemyśle i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 458-466, bibliogr. 13 poz.

konkurencyjność przedsiębiorstw ; przewaga konkurencyjna ; międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw

enterprises competitiveness ; competitive advantage ; international expansion of enterprises

28/38
Nr opisu: 0000030539   
Modele strategiczne przedsiębiorstw energetycznych.
[Aut.]: Jan Brzóska.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2007, 358 s., bibliogr. 203 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 136)
Rozprawa habilitacyjna

przedsiębiorstwo energetyczne ; model strategiczny przedsiębiorstwa ; przewaga konkurencyjna ; konkurencyjność ; rentowność

energetic enterprise ; company strategic model ; competitive advantage ; competitiveness ; profitability

29/38
Nr opisu: 0000032408
Zadowolenie i lojalność klienta jako miary pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjność w przemyśle i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 519-528, bibliogr. 15 poz.

przewaga konkurencyjna ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa

competitive advantage ; customer satisfaction ; customer loyalty ; competitive enterprise position

30/38
Nr opisu: 0000028292
Zarządzanie relacjami z dostawcą w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 259-275, bibliogr. 38 poz.

relacje z dostawcą ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; otoczenie przedsiębiorstwa ; ocena dostawców ; przewaga konkurencyjna ; kolejnictwo ; szyna kolejowa

supplier relationship ; manufacturing enterprise ; business environment ; suppliers' estimation ; competitive advantage ; railway engineering ; rail splint

31/38
Nr opisu: 0000022141
E-learning jako instrument wspomagający tworzenie wiedzy w organizacji.
[Aut.]: Jacek Bendkowski.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 9-18 bibliogr. 6 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

e-learning ; organizacja oparta na wiedzy ; zarządzanie wiedzą ; przewaga konkurencyjna

e-learning ; knowledge based organization ; knowledge management ; competitive advantage

32/38
Nr opisu: 0000028509
Zasoby marketingowe w polskich przedsiębiorstwach.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Doskonalenie zarządzania jako źródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 319-329, bibliogr. 7 poz.

zasoby marketingowe ; przedsiębiorstwo ; konkurencyjność ; przewaga konkurencyjna

marketing resources ; enterprise ; competitiveness ; competitive advantage

33/38
Nr opisu: 0000012581
The issue of a competitive gap in the European Union. A methodological approach.
[Aut.]: Halina* Zadora.
W: EU's ability to compete in global world before and after enlargement. Proceedings of the international conference, Bratislava, Slovak Republic, June 16, 2005. Eds: L. Fabova [et al.]. Department of Economics and Management. Faculty of Electrical Engineering and Information Technology. Slovak University of Technology. [B.m.] : [b.w.], 2005, s. 165-176, bibliogr. 3 poz.

przewaga konkurencyjna ; luka konkurencyjna ; Unia Europejska ; fundusz strukturalny

competitive advantage ; competitive gap ; European Union ; structural fund

34/38
Nr opisu: 0000047787
Współczesne wymogi stawiane procesom uruchamiania produkcji nowych produktów.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 326-338, bibliogr. 6 poz.

nowy produkt ; innowacja ; przewaga konkurencyjna ; rozwój produktu

new product ; innovation ; competitive advantage ; product development

35/38
Nr opisu: 0000077432
Controlling marketingowy.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 81-92, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

przewaga konkurencyjna ; kompetencje ; controlling

competitive advantage ; competence ; controlling

36/38
Nr opisu: 0000080620
Wykorzystanie logistyki do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku w aspekcie globalizacji.
[Aut.]: Grażyna** Radziejowska, Anna Wiertelorz.
W: Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach integracji europejskiej, Katowice 2001. Materiały konferencyjne. Cz. 2: Procesy integracji i globalizacji a konkurencyjność polskich firm. Pod red. A. Limańskiego. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : [Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach], 2001, s. 149-158

globalizacja ; logistyka ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; przewaga konkurencyjna

globalization ; logistics ; enterprise management ; enterprises competitiveness ; competitive advantage

37/38
Nr opisu: 0000073723
Zarządzanie technologią.
[Aut.]: Eugeniusz* Krzemień, Mariusz Ligarski.
W: Inżynieria produkcji'98. Materiały z IV międzynarodowej konferencji naukowej, Bielsko-Biała, 5-6 listopada 1998 rok. Red. J. Matuszek, M. Baron-Puda, S. Szemik-Ślusarek. Bielsko-Biała : Wydaw. Politechniki Łódzkiej Filii w Bielsku-Białej, 1998, s. 171-174, bibliogr. 12 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Łódzka. Filia w Bielsku-Białej nr 47 Informatyka, Organizacja i Zarządzanie ; z. 4)

zarządzanie technologią ; przewaga konkurencyjna ; planowanie strategiczne

technology management ; competitive advantage ; strategic planning

38/38
Nr opisu: 0000105110
Strategie rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Jan Brzóska, J. Pyka.
-Zesz. Nauk. POpol., Nauki Społ. 1996 z. 41, s. 17-30, bibliogr. 8 poz.

małe i średnie przedsiębiorstwa ; wartość firmy ; przewaga konkurencyjna ; strategia rozwoju

small and medium enterprises ; company value ; competitive advantage ; development strategy

stosując format:
Nowe wyszukiwanie