Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPANY IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/19
Nr opisu: 0000104943
Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jakości świadczonych usług.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42

cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jakość produktu ; wizerunek firmy

product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image

2/19
Nr opisu: 0000109248   
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - doświadczenia i perspektywy zarządzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń. Punktacja MNiSW 10.000

interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy

stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation

3/19
Nr opisu: 0000088459
Brand identity and its role in an organization's image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.

tożsamość marki ; wizerunek firmy ; konsument

brand identity ; company image ; consumer

4/19
Nr opisu: 0000088486   
Customer loyalty to the brand and company image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2013. Zbornik vedeckych prac. Aut.: S. Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydatel'stvo EKONOM, 2013, s. 420-425, bibliogr. 7 poz.

tożsamość marki ; lojalność klienta ; wizerunek firmy

brand identity ; customer loyalty ; company image

5/19
Nr opisu: 0000089474
Działania w wymiarze klient.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.

marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding

relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding

6/19
Nr opisu: 0000088240   
Źródła i determinanty ryzyka reputacji firmy.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Mark. i Rynek 2013 R. 20 nr 10, s. 2-8. Punktacja MNiSW 9.000

zarządzanie przedsiębiorstwem ; ryzyko reputacji ; zarządzanie ryzykiem ; wizerunek firmy ; studium przypadku

enterprise management ; reputational risk ; risk management ; company image ; case study

7/19
Nr opisu: 0000080290
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58

marka ; wizerunek firmy ; public relations

brand ; company image ; public relations

8/19
Nr opisu: 0000070102   
Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe

company image ; service quality ; funeral services

9/19
Nr opisu: 0000083238
Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
[Aut.]: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
W: Public relations we współczesnym świecie. Między służbą organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.

public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy

public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image

10/19
Nr opisu: 0000067317
Czy można skutecznie zarządzać reputacją firmy?.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Mark. i Rynek 2011 R. 18 nr 7, s. 8-13

zarządzanie ; reputacja firmy ; wizerunek firmy

management ; company image

11/19
Nr opisu: 0000080898
Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655

marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka

brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand

12/19
Nr opisu: 0000073712
Public relations i marketing w praktyce.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.

marketing ; public relations ; wizerunek firmy

marketing ; public relations ; company image

13/19
Nr opisu: 0000074414
Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.

public relations ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa

public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission

14/19
Nr opisu: 0000049432   
A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.

zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; marka

metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand

15/19
Nr opisu: 0000051319
Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614 (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)

wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie wartości ; wartość przedsiębiorstwa

company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value

16/19
Nr opisu: 0000073599
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego wartości.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.

reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodność

company image ; public relations ; credibility

17/19
Nr opisu: 0000029637
Biznes odpowiedzialny społecznie.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Prz. Organ. 2007 nr 7/8, s. 17-20, bibliogr. 12 poz.

odpowiedzialność społeczna ; wizerunek firmy ; studium przypadku

social responsibility ; company image ; case study

18/19
Nr opisu: 0000028750
Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu.
[Aut.]: Dominika* Leszczyńska.
W: Jak możliwa jest filozofia organizacji?. Red.: Jerzy Broda, Aldona Musiał, Jacek Rąb. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2006, s. 182-200, bibliogr. 9 poz.

wizerunek firmy ; filozofia organizacji

company image ; organization philosophy

19/19
Nr opisu: 0000018367   
Zarządzanie tożsamością przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.

tożsamość ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarządzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamość wizualna

identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie