Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMMUNICATION PROCESS
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000108515   
Przyczynek do oceny jakości informacji.
[Aut.]: Monika Stępień, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 295-304, bibliogr. 11 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

informatyka ; przepływ informacji ; proces komunikacji ; wartość informacji

information ; information flow ; communication process ; information value

2/5
Nr opisu: 0000112553
Skuteczna komunikacja w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Katarzyna* Katana.
-Soc. Komun. 2016 t. 3, s. 57-61, bibliogr. 12 poz.

komunikacja ; proces komunikacji ; rodzaje komunikacji w przedsiębiorstwie

communication ; communication process ; types of communication

3/5
Nr opisu: 0000101515   
The essence of communication process in waste management system.
[Aut.]: Monika Stępień, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 1 (10), s. 98-108, bibliogr. 10 poz.
Tytuł zeszytu: Review of problems and solutions. Red. Jan Kaźmierczak. Punktacja MNiSW 6.000

system gospodarki odpadami ; proces komunikacji ; ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ; ustawa o odpadach

waste management system ; communication process ; act of maintaining cleanliness and order in municipalities ; act on waste

4/5
Nr opisu: 0000022164
Komunikacja w Internecie. Analiza wybranych narzędzi w kontekście sposobów personalizacji klienta.
[Aut.]: Joanna* Kałuża, Karolina* Tabin.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 39-47 bibliogr. 5 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

internet ; proces komunikacji ; e-klient ; personalizacja

internet ; communication process ; e-customer ; personalization

5/5
Nr opisu: 0000078247
Rola komunikacji w procesie tworzenia systemów informacyjnych.
[Aut.]: Marcin Wyskwarski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 2, s. 187-201, bibliogr. 15 poz.

system informacyjny ; proces komunikacji ; IT ; komunikacja interpersonalna

information system ; communication process ; IT ; interpersonal communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie