Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CLIENT S SATISFACTION
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000088484   
Bank komercyjny w opinii klientów indywidualnych.
[Aut.]: Michał Bartnicki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 7-19, bibliogr. 10poz.. Punktacja MNiSW 11.000

satysfakcja klienta ; bank komercyjny ; ocena przedsiębiorstwa ; ocena pracownika ; sektor bankowości ; klient indywidualny

client's satisfaction ; commercial bank ; enterprise assessment ; employee assessment ; banking sector ; individual customer

2/12
Nr opisu: 0000088466   
Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne

metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise

3/12
Nr opisu: 0000072531
Zastosowanie 8 zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie przemysłu mechanicznego.
[Aut.]: K. Drozd, Marta Dudek-Burlikowska.
W: VIII Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Odlewników SFEROID '2012, Ustroń-Jaszowiec, 31 maja - 2 czerwca 2012. Red. Jan Szajnar, Andrzej Studnicki, Jacek Suchoń. Gliwice : Komisja Odlewnictwa PAN. Oddział Katowice, 2012, s. 21-26, bibliogr. 11 poz. (Zeszyty Studenckich Prac Naukowych "Sferoid" ; z. 12)

zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo ; przemysł mechaniczny ; zasady zarządzania jakością ; satysfakcja klienta

quality management ; enterprise ; mechanical industry ; quality management principles ; client's satisfaction

4/12
Nr opisu: 0000079815
Preferencje komunikacyjne mieszkańców Aglomeracji Górnośląskiej wraz z oceną satysfakcji z transportu zbiorowego.
[Aut.]: Grzegorz Karoń.
W: Problemy rozwoju transportu regionalnego TRANS-REG. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych społeczeństwa poprzez promocję transportu zbiorowego. Międzynarodowa konferencja, Dąbrowa Górnicza, 14 maja 2010. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2010, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 9 poz.

Aglomeracja Górnośląska ; transport zbiorowy ; transport miejski ; satysfakcja klienta

Upper Silesian Agglomeration ; public transport ; urban transport ; client's satisfaction

5/12
Nr opisu: 0000071459   
The methods of studying the satisfaction of production department with traffic maintenance department's work - the outline of research method.
[Aut.]: Katarzyna Midor, Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 24, s. 53-58, bibliogr. 5 poz.

ocena pracy ; służba utrzymania ruchu ; wydział produkcji ; klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta

work assessment ; maintenance staff ; production department ; inside client ; client's satisfaction

6/12
Nr opisu: 0000050091   
Analysis of the clients' satisfaction in the accredited laboratory.
[Aut.]: Danuta** Szewieczek, Tatiana Karkoszka, A. Zając.
-J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2009 vol. 35 iss. 1, s. 95-102, bibliogr. 29 poz.

akredytacja ; laboratorium akredytowane ; laboratorium wzorcujące ; laboratorium badawcze ; satysfakcja klienta

accreditation ; accredited laboratory ; calibration laboratory ; testing laboratory ; client's satisfaction

7/12
Nr opisu: 0000049247   
Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 122 s., bibliogr. 67 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)

administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

8/12
Nr opisu: 0000037791
Badanie satysfakcji klientów jako element systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Joanna Toczyńska, W. Kurka.
W: Czynniki kształtujące elementy systemu zarządzania współczesną organizacją. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, s. 237-250, bibliogr. 6 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 158)

satysfakcja klienta ; zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo produkcyjne

client's satisfaction ; quality management ; manufacturing company

9/12
Nr opisu: 0000077852   
Rachunek kosztów w procesie minimalizacji kosztu satysfakcji klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PBiałost., Ekon. Zarz. 2008 z. 12, s. 299-311, bibliogr. 15 poz.

satysfakcja klienta ; rachunek kosztów ; rachunkowość zarządcza

client's satisfaction ; cost account ; management accounting

10/12
Nr opisu: 0000038560
Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 190 s., bibliogr.
Skrypt nr 2422

satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI

client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI

11/12
Nr opisu: 0000030204
Pomiar skuteczności systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
-Ekon. Organ. Przeds. 2007 R. 58 nr 5, s. 79-84, bibliogr. 6 poz.

system zarządzania jakością ; ISO 9000 ; audyt wewnętrzny ; monitorowanie procesów ; samoocena ; zadowolenie klienta ; Strategiczna Karta Wyników

quality management system ; ISO 9000 ; internal audit ; process monitoring ; self-assessment ; client's satisfaction ; Balanced Scorecard

12/12
Nr opisu: 0000029890
Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług

travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality

stosując format:
Nowe wyszukiwanie