Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CLIENT
Liczba odnalezionych rekordów: 28



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/28
Nr opisu: 0000099912   
Perfect model of mining equipment user requirement by C. Conley.
[Aut.]: J. Korski, Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 2, s. 94-97, bibliogr. 10 poz.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/attachments/category/37/08%20J.%20Korski%20PL.pdf. Punktacja MNiSW 9.000

urządzenia górnicze ; sprzedaż ; klient ; model C. Conley`a

mining equipment ; selling ; client ; C. Conley`s model

2/28
Nr opisu: 0000097542
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
Warszawa : CeDeWu, 2015, 174 s., bibliogr. 208 poz.

kapitał klienta ; wartość przedsiębiorstwa ; klient ; cross-selling

customer capital ; enterprise value ; client ; cross-selling

3/28
Nr opisu: 0000089027   
Pomiar efektywności w kontekście kreowania kapitału klienta - wybrane aspekty.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 66, s. 55-65, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; efektywność ; zysk ; procesy

client ; effectiveness ; profit ; processes

4/28
Nr opisu: 0000074656   
Analityczna metoda opisująca działanie układów arbitrażu z rotacją priorytetów.
[Aut.]: Krzysztof Taborek.
-Elektronika 2012 R. 53 nr 10, s. 76-78, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

klient ; system wieloprocesorowy ; układ arbitrażu ; wydajność ; rotacja priorytetów

client ; multiprocessor system ; queueing model ; efficiency ; priority rotation

5/28
Nr opisu: 0000082703
Analityczna metoda opisująca działanie układów arbitrażu z rotacją priorytetów.
[Aut.]: Krzysztof Taborek.
W: Jedenasta Krajowa Konferencja Elektroniki, [Darłówko Wschodnie, 11-14.06.2012]. Materiały konferencji. [Gdańsk] : [Polskie Towarzystwo Elektrotechniki Teoretycznej i Stosowanej. Oddział Gdańsk], 2012, s. 78
Pełny tekst na CD-ROM

klient ; system wieloprocesorowy ; układ arbitrażu ; wydajność ; rotacja priorytetów

client ; multiprocessor system ; arbitration circuit ; efficiency ; priority rotation

6/28
Nr opisu: 0000080309
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Wnioski z badań diagnostycznych śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP.
[Aut.]: Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 166-171

marka ; strategia ; klient ; kompetencje

brand ; strategy ; client ; competences

7/28
Nr opisu: 0000075936   
Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje

client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions

8/28
Nr opisu: 0000075697   
Marketing activities of metallurgical enterprises in the process of gaining competitive advantage.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Mach. Design 2012 vol. 4 nr 1, s. 27-32, bibliogr. 12 poz.

przedsiębiorstwo hutnicze ; rynek ; klient ; marketing

metallurgical enterprise ; market ; client ; marketing

9/28
Nr opisu: 0000070627
Proces dystrybucji selektywnej w przedsiębiorstwie górniczym jako element strategicznego podejścia do zarządzania relacjami z klientem.
[Aut.]: Anna Bluszcz, Anna** Kijewska.
-Wiad. Gór. 2012 R. 63 nr 3, s. 145-151, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

przedsiębiorstwo górnicze ; klient ; zarządzanie relacjami ; dystrybucja selektywna

mining company ; client ; relationship management ; selective distribution

10/28
Nr opisu: 0000066416
Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka. Wyd. 4.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2011, 215 s., bibliogr.
Skrypt nr 2476

zarządzanie jakością ; klient ; metoda Pareto ; metoda Ishikawy ; FMEA ; QFD ; metoda Serqual ; kwestionariusz Kano

quality management ; client ; Pareto method ; Ishikawa method ; failure mode and effect analysis ; Quality Function Deployment ; Serqual method ; Kano questionnaire

11/28
Nr opisu: 0000064010   
Struktura łańcucha wartości wyrobów w sektorze przedsiębiorstw hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2011 R. 78 nr 2, s. 203-210, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; wyrób ; łańcuch wartości ; klient

metallurgical enterprise ; product ; value chain ; client

12/28
Nr opisu: 0000061471
Zakład przemysłowy po angielsku. Cz. 1.
[Aut.]: Jan Jezierski.
-Stal Met. Nowe Technol. 2010 nr 3/4, s. 42-44

zarządzanie jakością ; klient ; Wyman-Gordon Ltd.

quality management ; client ; Wyman-Gordon Ltd.

13/28
Nr opisu: 0000054677
Kompleksowość obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7

przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient

manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client

14/28
Nr opisu: 0000073703
Plan marketingowy.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 125-131, bibliogr. 2 poz.

rynek ; klient ; konkurencyjność ; dostawca ; cena ; promocja ; dystrybucja ; plan sprzedaży

market ; client ; competitiveness ; supplier ; price ; promotion ; distribution ; sales planning

15/28
Nr opisu: 0000080899
Zachowania polskich konsumentów w warunkach niepewności.
[Aut.]: Ewa* Kieżel.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 165-174

zachowanie konsumenta ; klient ; ryzyko finansowe ; niepewność

consumer behaviour ; client ; financial risk ; uncertainty

16/28
Nr opisu: 0000036656
Czy system zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 można z powodzeniem zastosować w bankowości.
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
-Prz. Organ. 2008 nr 2, s. 37-40, bibliogr. 8 poz.

system zarządzania jakością ; ISO 9001 ; bank ; klient ; monitoring ; nadzór

quality management system ; ISO 9001 ; bank ; client ; monitoring ; supervision

17/28
Nr opisu: 0000074140
Kapitał społeczny w zarządzaniu relacjami z klientami.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 51-60, bibliogr. 17 poz.

przedsiębiorstwo ; klient ; kapitał społeczny ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM

enterprise ; client ; social capital ; Customer Relationship Management ; CRM

18/28
Nr opisu: 0000040896
Marketing przedsiębiorstw. Zagadnienia wybrane dla inżynierów.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 152 s., bibliogr. 51 poz.

marketing ; rynek ; przedsiębiorstwo ; klient ; sprzedaż ; zysk

marketing ; market ; enterprise ; client ; sale ; profit

19/28
Nr opisu: 0000040080
Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 215 s., bibliogr.

zarządzanie jakością ; klient ; metoda Pareto ; metoda Ishikawy ; FMEA ; QFD ; metoda Serqual ; kwestionariusz Kano

quality management ; client ; Pareto method ; Ishikawa method ; failure mode and effect analysis ; Quality Function Deployment ; Serqual method ; Kano questionnaire

20/28
Nr opisu: 0000038560
Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 190 s., bibliogr.
Skrypt nr 2422

satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI

client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI

21/28
Nr opisu: 0000028285
Dobór mierników w procesie tworzenia Strategicznej Karty Wyników - perspektywa finansowa i perspektywa klienta.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek, Zbigniew Żebrucki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 167-177, bibliogr. 11 poz.

Strategiczna Karta Wyników ; miernik ; planowanie strategiczne ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; finanse przedsiębiorstwa ; klient

Balanced Scorecard ; meter ; strategic planning ; enterprise management ; finance ; client

22/28
Nr opisu: 0000025632
Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka. Wyd. 2.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2007, 215 s., bibliogr.
Skrypt nr 2408

zarządzanie jakością ; klient ; metoda Pareto ; metoda Ishikawy ; FMEA ; QFD ; metoda Serqual ; kwestionariusz Kano

quality management ; client ; Pareto method ; Ishikawa method ; failure mode and effect analysis ; Quality Function Deployment ; Serqual method ; Kano questionnaire

23/28
Nr opisu: 0000039038
Wartość dodana z auditu.
[Aut.]: D. Miara, K. Jędralska, Marek Roszak.
W: Dzień Jakości. Prace Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Jakości "Grupa Q". Impreza towarzysząca Światowemu Kongresowi COMMENT 2007, Gliwice, 20 kwietnia 2007 r.. Red. Marta Dudek-Burlikowska, Marek Roszak. Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska. Gliwice : [Komitet Organizacyjny Międzynarodowych Konferencji Naukowych Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej], 2007, s. 81-86, bibliogr. 5 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska z. 9)

audyt ; audytor ; wartość dodana ; klient ; dostawca ; działanie doskonalące ; działanie korygujące

audit ; auditor ; added value ; client ; supplier ; improving action ; corrective action

24/28
Nr opisu: 0000078465
Uwarunkowania lojalności klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 71-79

klient ; lojalność klienta

client ; customer loyalty

25/28
Nr opisu: 0000023265
Wykorzystanie QFD w doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością na wydziale uczelni technicznej.
[Aut.]: P. Piasek, Marta Dudek-Burlikowska.
W: Dzień Jakości. Prace Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Jakości "Grupa Q", Gliwice, 11 kwietnia 2006 r.. Red. Danuta Szewieczek. Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska. Gliwice : [Komitet Organizacyjny Międzynarodowych Konferencji Naukowych Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej], 2006, s. 43-50, bibliogr. 10 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 2)

system zarządzania jakością ; QFD ; klient ; wymagania ; uczelnia techniczna

quality management system ; QFD ; client ; requirements ; technical university

26/28
Nr opisu: 0000074934
Przekraczać oczekiwania.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 4, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

27/28
Nr opisu: 0000074933
Tam gdzie klienci.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 2, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

28/28
Nr opisu: 0000002816
Możliwości poprawy wydajności połączenia pomiędzy klientem i serwerem WWW.
[Aut.]: Grzegorz* Hryń.
-Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2B, s. 99-106, bibliogr. 9 poz.

serwer www ; wydajność ; HTTP ; klient ; charakterystyka

Web server ; efficiency ; HTTP ; client ; characteristics

stosując format:
Nowe wyszukiwanie