Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CITY OFFICE
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000119110   
Osoby niewidome i słabowidzące w przestrzeni instytucji miejskich. Studia przypadków wybranych urzędów miejskich.
[Aut.]: Beata Komar.
W: Badania Interdyscyplinarne w Architekturze 2. BIWA 2. Monografia konferencyjna. [Dokument elektroniczny]. T. 2, Miasto. Pod red. Beaty Komar. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2017, dysk optyczny (CD-ROM) s. 112-123, bibliogr. 11 poz.

projektowanie uniwersalne ; osoby niewidome ; osoby z dysfunkcją wzroku ; urząd miejski

universal design ; blind people ; visually impaired people ; city office

2/9
Nr opisu: 0000105003   
Czynniki ukryte dla barier architektonicznych w administracji publicznej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2016, s. 523-533, bibliogr. 16 poz.

bariera architektoniczna ; administarcja publiczna ; urząd miejski ; niepełnosprawność ; analiza czynnikowa

architectural barrier ; public administration ; city office ; disability ; factor analysis

3/9
Nr opisu: 0000105002   
Zdefiniowanie poziomu oczekiwań osób niepełnosprawnych w zakresie barier architektonicznych w administracji publicznej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2016, s. 514-523, bibliogr. 13 poz.

bariera architektoniczna ; administracja publiczna ; urząd miejski ; niepełnosprawność

architectural barrier ; public administration ; city office ; disability

4/9
Nr opisu: 0000102139      
Satysfakcja osób niepełnosprawnych z usług publicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 715-724, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; jakość usług ; urząd miejski ; bariera architektoniczna

disabled person ; public administration ; quality of services ; city office ; architectural barrier

5/9
Nr opisu: 0000101014   
Wprowadzenie Kaizen w urzędzie miasta.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2015 R. 47 nr 7/8, s. 24-31, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kaizen ; system zarządzania jakością ; pomiar efektywności ; doskonalenie organizacji ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; jednostka samorządowa

kaizen ; quality management system ; efficiency measurement ; organizational determinant ; customer satisfaction ; city office ; local government unit

6/9
Nr opisu: 0000096002
Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.

osoba niepełnosprawna ; urząd miejski ; jakość usług ; Łaziska Górne

disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne

7/9
Nr opisu: 0000059390
Czynniki jakości usług samorządowych na przykładzie Rudy Śląskiej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. VII Międzynarodowa konferencja naukowa, Skalne Miasto, Czechy, 5-7 września 2010. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2010, s. 89 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; nr 4 0860-6846)
Toż w jęz. ang., s. 90

urząd miejski ; administracja ; Ruda Śląska ; usługi publiczne

city office ; administration ; Ruda Śląska ; public services

8/9
Nr opisu: 0000036421   
Metody badania jakości procesów usługowych w instytucjach samorządu terytorialnego. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska.
Zabrze, 2007, 256 k., bibliogr. 100 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Paweł** Szewczyk

samorząd terytorialny ; zarządzanie jakością ; urząd miejski

local government ; quality management ; city office

9/9
Nr opisu: 0000032476
Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
[Aut.]: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
W: Nowoczesność przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.

klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; zadowolenie klienta

internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction

stosując format:
Nowe wyszukiwanie