Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CHATTERBOT
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000125982   
Artificial intelligence at universities in Poland.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
-Organ. Manage. 2018 nr 2, s. 63-82, bibliogr. 62 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

sztuczna inteligencja ; chatterbot ; inteligentny system nauczania ; chatbot

artificial intelligence ; chatterbot ; intelligent tutoring system ; chatbot

2/6
Nr opisu: 0000120537   
Zastosowanie narzędzi sztucznej inteligencji na uczelniach na przykładzie chatterbotów.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Joanna Machnik-Słomka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 181-194, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

sztuczna inteligencja ; chatterbot ; uczelnia wyższa ; Web 3.0

artificial intelligence ; chatterbot ; university ; Web 3.0

3/6
Nr opisu: 0000091242
Collaborative web-based system for knowledge transfer to distributed groups of users within strategic noise mapping domain.
[Aut.]: Marcin* Dąbrowski.
-Int. J. Distribut. Syst. Technol. 2013 vol. 4 iss. 4, s. 39-49, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

mapowanie hałasu ; e-learning ; wyszukiwarka semantyczna ; chatterbot ; ICT ; internetowy system wspomagający ; transfer wiedzy

noise mapping ; e-learning ; semantic search engine ; chatterbot ; ICT ; web-based supporting system ; knowledge transfer

4/6
Nr opisu: 0000075221
Collaborative supporting system for units involved in process of creation strategic acoustic maps.
[Aut.]: Marcin* Dąbrowski.
W: Proceedings of the IADIS International conference Web Based Communities and Social Media 2012, IADIS International conference Collaborative Technologies 2012. Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2012 (MCCSIS 2012), Lisbon, Portugal, July 19-21, 2012. [Dokument elektroniczny]. Ed. P. Kommers, P. Isaias and N. Bessis. [B.m.] : [b.w.], 2012, dysk optyczny (CD-ROM) s. 97-104, bibliogr. 15 poz.

tworzenie map hałasu ; sieciowy system wspomagania ; e-learning ; chatterbot ; wyszukiwarka semantyczna ; ICT

noise mapping ; network-based supporting system ; e-learning ; chatterbot ; semantic search engine ; ICT

5/6
Nr opisu: 0000074817
The chatterbot, a new relation marketing client communication chanel.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Innovation in management. Cooperating globally, Poznań, Poland, May 21-22, 2009. Proceedings. Ed. by Charles Wankel [et al.]. Poznań Uniwersity College of Business and Foreign Languages. Poznań : Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu i Języków Obcych Publishers, 2009, bibliogr. 1 poz.

sztuczna inteligencja ; komunikacja marketingowa ; chatterbot

artificial intelligence ; marketing communication ; chatterbot

6/6
Nr opisu: 0000038456
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2008, s. 448-455, bibliogr. 4 poz.

sztuczna inteligencja ; marketing partnerski ; CRM ; chatterbot

artificial intelligence ; partnership marketing ; CRM ; chatterbot

stosując format:
Nowe wyszukiwanie