Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CALL CENTER
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000089968
The flow of information about the actions required in emergency situations: issues in urban areas in Poland.
[Aut.]: Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek.
-Int. J. Soc. Sust. Econ. Soc. Cult. Context 2013 vol. 8 iss. 2, s. 61-71, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

informacja ; stan zagrożenia ; zagrożenia ; ratownictwo ; wiedza ; system zarządzania kryzysowego ; infolinia ; system informacji

information ; emergency ; threats ; rescue ; knowledge ; emergency management system ; call center ; information system

2/2
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

stosując format:
Nowe wyszukiwanie