Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BUSINESS ETHICAL
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000022147
Marketingowe kodeksy etyczne jako element tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Sławomir Olko.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 119-128 bibliogr. 8 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

kodeks etyczny ; wartość przedsiębiorstwa ; etyka w biznesie

ethical code ; enterprise value ; business ethical

stosując format:
Nowe wyszukiwanie