Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BRAND MANAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000101765   
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

2/4
Nr opisu: 0000101852
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

3/4
Nr opisu: 0000080304
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Marka.
[Aut.]: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 117-136

zarządzanie marką ; promotion-mix ; kreowanie wizerunku

brand management ; promotion-mix ; image creation

4/4
Nr opisu: 0000007651
Zarządzanie marką jako element kapitału intelektualnego przedsiębiorstw.
[Aut.]: Anna Michna.
W: Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy. Value 2003. Materiały z konferencji naukowej, Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003. T. 1. Pod red. E. Skrzypek. Uniwersytet Marii Curie-Skołodowskiej w Lublinie. Wydział Ekonomiczny. Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Lublin : Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2003, s. 397-406, bibliogr. 11 poz.

marka przedsiębiorstwa ; zarządzanie marką ; kapitał intelektualny

corporate brand ; brand management ; intellectual capital

stosując format:
Nowe wyszukiwanie