Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BRAND
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/16
Nr opisu: 0000128337   
Marka jako wartość w innowacyjnym przedsiębiorstwie regionu śląskiego w opinii pracowników będących absolwentami śląskich uczelni technicznych i ekonomicznych.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 129, s. 67-80, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marka ; marka innowacyjna ; wartość marki

brand ; innovative brand ; brand value

2/16
Nr opisu: 0000108678
Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe

brand ; image ; spa ; internet media

3/16
Nr opisu: 0000101765   
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

4/16
Nr opisu: 0000101852
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

5/16
Nr opisu: 0000104943
Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jakości świadczonych usług.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42

cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jakość produktu ; wizerunek firmy

product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image

6/16
Nr opisu: 0000089279   
Customer capital components and customer satisfaction on the beer market in Poland - research results.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 1, s. 1-6, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

kapitał klienta ; wartość dla klienta ; marka ; relacje

customer capital ; value for customer ; brand ; relations

7/16
Nr opisu: 0000080309
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Wnioski z badań diagnostycznych śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP.
[Aut.]: Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 166-171

marka ; strategia ; klient ; kompetencje

brand ; strategy ; client ; competences

8/16
Nr opisu: 0000080290
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58

marka ; wizerunek firmy ; public relations

brand ; company image ; public relations

9/16
Nr opisu: 0000084903
Kopalnia Ignacy - produkt turystyczny, promocja marki.
[Aut.]: Wojciech** Preidl, A. Szwachuła.
W: Ochrona środowiska na terenach górniczych podziemnych, odkrywkowych i otworowych zakładów górniczych w subregionie zachodnim województwa śląskiego. XVI Konferencja naukowo-techniczna, Jastrzębie Zdrój, 16 października 2009. Naczelna Organizacja Techniczna, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Rybnik : Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Oddział Rybnik, 2009, s. 270-280

Zabytkowa Kopalnia Ignacy ; turystyka przemysłowa ; marka ; promocja

Ignacy Historic Mine ; industrial tourism ; brand ; promotion

10/16
Nr opisu: 0000080898
Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655

marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka

brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand

11/16
Nr opisu: 0000078565
Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.

przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalność klienta ; reputacja firmy

competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation

12/16
Nr opisu: 0000114309
Orientacja klienta w zarządzaniu jakością kształcenia na uczelni.
[Aut.]: Joanna Toczyńska.
W: Doskonalenie usług edukacyjnych w szkołach wyższych w procesie integracji z Unią Europejską. Pod red. Jerzego Mączyńskiego, Agnieszki Pawlak-Wolanin i Wacława Demeckiego. Legnica : Wyższa Szkoła Menedżerska, 2009, s. 125-134, bibliogr. 10 poz.

uczelnia wyższa ; jakość kształcenia ; system zarządzania jakością ; marka

university ; quality of education ; quality management system ; brand

13/16
Nr opisu: 0000049432   
A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.

zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; marka

metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand

14/16
Nr opisu: 0000036864   
Strategia marki producenta na przykładzie przedsiębiorstwa hutniczego.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2008 R. 75 nr 3, s. 125-128, bibliogr. 11 poz.

marka ; strategia marki ; tożsamość marki ; przedsiębiorstwo hutnicze

brand ; brand strategy ; brand identity ; metallurgical enterprise

15/16
Nr opisu: 0000028301
Budowa i kreowanie image'u marki szkoły wyższej jako elementu systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Joanna Toczyńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 367-376, bibliogr. 10 poz.

system edukacji ; jakość kształcenia ; szkoła wyższa ; marka ; wizerunek ; Politechnika Śląska ; zarządzanie jakością

education system ; quality of education ; university ; brand ; image ; Silesian University of Technology ; quality management

16/16
Nr opisu: 0000012184
Metodologia wyceny wartości rynkowej marki na przykładzie metody opłat licencyjnych.
[Aut.]: Anna Michna.
-Zarz. Przeds. 2003 nr 1, s. 30-33

marka ; wartość rynkowa ; wycena

brand ; market value ; valuation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie