Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ADVERTISING
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000126123
Kontrowersje w reklamie - czy jeszcze wartości nienaruszone?.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. IV Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 27-29 września 2018 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. IV International interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2018, s. 72

reklama ; kontrowersje

advertising ; controversy

2/9
Nr opisu: 0000120973
Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w świetle zmian w otoczeniu organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki ; public relations

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations

3/9
Nr opisu: 0000120181
Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity

4/9
Nr opisu: 0000112649   
Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.

reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie

advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement

5/9
Nr opisu: 0000108552   
Internet of things in marketing: opportunities and security issues.
[Aut.]: I. Abashidze, Marcin* Dąbrowski.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2016 R. 6 nr 4, s. 217-221, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing internetowy ; Internet Rzeczy ; reklama

internet marketing ; Internet of Things ; advertising

6/9
Nr opisu: 0000103895
Design and coding an integrated Facebook web application.
[Aut.]: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, Dąbrowa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. Dąbrowa Górnicza : University of Dąbrowa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.

media społecznościowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społecznościowych

social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing

7/9
Nr opisu: 0000129126
Etyka w reklamie leków wydawanych bez recepty.
[Aut.]: Dominika Marciniak, Michał Winnicki.
W: Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2015, s. 165-173, bibliogr. 34 poz. (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 422 1429-6063)

reklama ; etyka ; leki OTC

advertising ; ethics ; over-the-counter medicines

8/9
Nr opisu: 0000103409
Park kulturowy a działania reklamowe w miastach.
[Aut.]: Kinga* Palus, Joanna Zabawa-Krzypkowska.
W: II Forum Przestrzenie Miejskie. Ogólnopolska konferencja naukowa pt. "Infrastruktura mieszkaniowa, kulturalna i rekreacyjno-sportowa w polskich miastach", 16 września 2015, Warszawskie Centrum EXPO XXI. Zbiór referatów. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2015, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 6 poz.

dziedzictwo kulturowe ; krajobraz kulturowy ; park kulturowy ; reklama

cultural heritage ; cultural landscape ; cultural park ; advertising

9/9
Nr opisu: 0000010179
Character merchandising jako nowa forma reklamy.
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 147-156, bibliogr. 5 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

character merchandising ; reklama ; przepisy prawne

character merchandising ; advertising ; legal regulations

stosując format:
Nowe wyszukiwanie