Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ADVERTISEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000101936   
Motywy erotyki, śmierci i przemocy w reklamach - o manipulowaniu emocjami odbiorcy i przesuwaniu granic społecznego "tabu".
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Nauk. Prz. Dziennikarski 2015 nr 2, s. 65-84, bibliogr. 27 poz.

reklama ; manipulacja ; reklama szokująca ; tabu kulturowe

advertisement ; manipulation ; shockvertising ; cultural taboos

2/12
Nr opisu: 0000100928
Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013, 312 s.

komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku

visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law

3/12
Nr opisu: 0000088493   
Koszty założenia oraz działalności sklepu internetowego.
[Aut.]: Aleksandra Czupryna-Nowak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 33-42, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

handel elektroniczny ; działalność gospodarcza ; koszty ; oprogramowanie komputerowe ; grafika komputerowa ; hosting ; domena internetowa ; reklama

e-commerce ; economic activity ; costs ; computer software ; computer graphics ; hosting ; internet domain ; advertisement

4/12
Nr opisu: 0000075348
Wszystkie chwyty dozwolone?. Moralność i etyka reklamy.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 99-115, bibliogr. 22 poz.

reklama ; etyka ; psychologia ; prawo ; public relations

advertisement ; ethics ; psychology ; law ; public relations

5/12
Nr opisu: 0000058833
Wybór domeny internetowej z uwzględnieniem wariantów potocznego nazewnictwa.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 391-397, bibliogr. 6 poz.

domena internetowa ; strona internetowa ; reklama

internet domain ; website ; advertisement

6/12
Nr opisu: 0000074141
Public relations czy reklama?. O komunikacji XXI wieku.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.

reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa

advertisement ; public relations ; marketing communication

7/12
Nr opisu: 0000078039   
Warianty potoczności nazwy jako kryterium wyboru domeny internetowej.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
W: Systemy wspomagania organizacji. SWO 2008. Informatyka ekonomiczna jako dziedzina nauki i dydaktyki. Praca zbiorowa. Pod red. M. Pańkowskiej, T. Porębskiej-Miąc, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008, s. 363-369, bibliogr. 6 poz. (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

domena internetowa ; strona WWW ; reklama

internet domain ; website ; advertisement

8/12
Nr opisu: 0000025418
Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Mark. i Rynek 2007 nr 3, s. 8-13

domena internetowa ; strona WWW ; reklama ; marketing

internet domain ; website ; advertisement ; marketing

9/12
Nr opisu: 0000028365
Wizualizacja i autoreklama projektu na przykładzie estakady w Nanterre we Francji.
[Aut.]: Marek Salamak.
-Inż. i Bud. 2007 R. 63 nr 4, s. 194-195, bibliogr. 6 poz.

reklama ; autoreklama ; wizualizacja ; promocja projektu ; estakada

advertisement ; self-advertisement ; visualization ; project promotion ; bridge

10/12
Nr opisu: 0000010984   
Promocja przedsiębiorstw należących do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka. Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.

promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring

promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring

11/12
Nr opisu: 0000078194   
Metody eliminacji zjawiska znużenia stroną www.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
W: Systemy wspomagania organizacji. SWO'2004. [Konferencja]. Praca zbiorowa. Pod red. T. Porębskiej-Miąc, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2004, s. 247-253, bibliogr. 7 poz.

strona internetowa ; komunikacja marketingowa ; habituacja ; reklama

website ; marketing communication ; habituation ; advertisement

12/12
Nr opisu: 0000080685
Działania wspomagające na rynku o zerowym przepływie zwrotnym.
[Aut.]: Jan* Ostoj.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 109-128

rachunek przepływów zerowych ; cena ; podaż ; popyt ; reklama

zero cash flow ; price ; intake ; demand ; advertisement

stosując format:
Nowe wyszukiwanie